دریادار سیاری در جمع خبرنگاران:

دفاع مقدس آینه تمام‌نمای اقتدار ملت ایران در برابر دشمنان است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: نیرو‌های مسلح ما در دفاع مقدس با روحیه انقلابی و هدایت رهبری حکیمانه درس عبرت‌آموزی را به دشمن تا بن دندان مسلح دادند و پوزه‌اش را به خاک مالیدند.
کد خبر: ۵۵۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶ - 30October 2022

دفاع مقدس آینه تمام‌نمای اقتدار ملت ایران در برابر دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب اله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم گرامیداشت پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا و آزادگان در یک گردهمایی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا آنها افرادی هستند که ۸ سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشته و همه مشکلات و کمبودهای آن دوران را به جان خریدند و در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستاده و از تمامیت ارضی کشور و شرف و ناموس کشور و ارزشهای انقلاب اسلامی دفاع کردند.

دریادار سیاری تصریح کرد: پیشکسوتان سرافرازی و اقتدار را برای ملت شریف ایران به ارمغان آوردند و اگر ما امروز هستیم و به خود می بالیم و زندگی می کنیم به خاطر زحمات و اقداماتی است که آنها برای کشور انجام دادند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی در برگزاری نکوداشت، تقدیر و گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس افزود: در این گردهمایی‌ها پیشکسوتان از همرزمان خود یاد می‌کنند و از تجارب یکدیگر بهره برده و خاطرات آنها زنده می‌شود و ما نیز از وجود آنها انرژی و روحیه می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم به ابتکار نیروی انسانی ستاد ارتش در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای ارزش نهادن به اقدامات رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شده است.

دریادار سیاری ادامه داد: در سال‌های قبل به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری این مراسم به تاخیر افتاد و امیدواریم در مناسبت‌های مختلف اینگونه مراسم‌ها را بیشتر از گذشته برگزار کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش در مورد نقش نیروهای مسلح و ارتش در ایجاد توان بازدارندگی گفت: نیروهای مسلح حافظ امنیت کشور هستند و اگر توان بازدارندگی وجود نداشته باشد مطمئن باشید آنهایی که نسبت به تمامیت ارضی و منافع کشور قصد و غرضی دارند حتما اقدام به تعرض می کنند.

دریادار سیاری با اشاره به تعرض رژیم بعث عراق به ایران اسلامی اظهار کرد: رژیم بعث عراق تصور می‌کرد آمادگی رزمی در نیروهای مسلح ما به واسطه انقلاب اسلامی تضعیف شده در حالی که با شروع جنگ تحمیلی، ملت بزرگ ایران با روحیه انقلابی و هدایت رهبری حکیمانه درس عبرت آموزی را به دشمن تا بن دندان مسلح داد و پوزه اش را به خاک مالید.

وی با اشاره به جنگهای قبل از دفاع مقدس گفت: در ۲۰۰ سال گذشته در هر جنگی که اتفاق افتاد قطعه ای از خاک کشور را جدا کرد و دفاع مقدس تنها جنگی بود که تمامیت ارضی و خاک کشور ما به طور کامل در آن حفظ شد که این مهم به برکت خون شهدا و همت جانبازان، ایثارگران و آزادگان به دست آمد.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: ملت ما ملتی بسیار با بصیرت و بیدار است و هرجایی که لازم باشد در صحنه حضور دارد هرجایی که نیاز باشد مطمئن باشید در مقابل دشمن ایستاده و می ایستد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار