شهید زند عباس‌آبادى:

نگذارید منافقین به انقلاب ضربه بزنند

شهید شمس‌الله زند عباس‌آبادى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «اى امت آگاه و شجاع ایران! نگذارید منافقین به اسلام و انقلاب ضربه بزنند.»
کد خبر: ۵۵۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵ - 26October 2022

نگذارید منافقین به انقلاب ضربه بزنند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید شمس‌الله زند عباس‌آبادى

«و لا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون، خدایا از آن واهمه دارم که مبادا در مقابل دشمن بترسم و پاهایم بلرزد و جزو سربازان تو قرار نگیرم در حالی که همیشه این را زیر لب زمزمه می‌کنم «الهم اجعلنا من جندک هم الغالبون».

معبود من چطور می‌توانم زنده باشم و نفس بکشم در حالی که همه دوستانم پر کشیدند و به سوى تو آمدند درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامى و شهداى راه حق و حقیقت که با خون خود درخت تنومند اسلام را آبیارى کردند.

اى امت آگاه و شجاع ایران! از امام خمینى پیروى کنید و نگذارید منافقین به اسلام و انقلاب ضربه بزنند من با آگاهى کامل به جبهه‌هاى جنگ حق علیه باطل رفتم اگر شهید شدم براى رضاى خدا بوده و براى من نگرانى به دل راه ندهید، چون در راه اسلام پرپر شدم و اگر هم گریه می‌کنید براى امام حسین (ع) باشد، خوشحال باشید که در راه اسلام شهید داده‌اید، شهادت آرزوى من است و انشاءالله به زودى به آرزوى خودم خواهم رسید.

اى امت شهیدپرور به جبهه‌هاى جنگ بشتابید و هر چه زودتر پوزه صدام آمریکایى را به خاک بمالید و اسلام را به تمام نقاط دنیا صادر کنید تا امام زمان (عج) از شما راضى باشد و زودتر ظهور کند.

اى ملت شهیدپرور و مسلمان بدانید سرنگونى صدام و منافقین در نتیجه وحدت شما برادران تحقق می‌پذیرد بالاتر از هر خوبى یک خوبى است و بالاتر از شهادت خوبى نیست.

خدایا! تو چگونه زیستن را به من بیاموز تا من نیز چگونه مردن را انتخاب نمایم (آن هم شهادت) خدایا! خودت آگاه باش که هدفم در این راه فقط جنگیدن با کفر و ظلم است و از تو می‌خواهم مرگى را نصیبم کنى که همانند مرگ امامان و پیروان دین باشد نه آنکه در بستر مرگ بمیرم.

بارال‌ها از تو سپاسگزارم سعادت در راه جنگیدن با کفر را نصیبم کردى، من به فرمان کسى راهى جبهه می‌شوم که راهش راه حسین است. بارال‌ها از تو می‌خواهم گناهانم را ببخشى و این بنده گنهکار را مورد آمرزش خود قرار بدهى.

در پایان از شما مادر مهربانم و خواهر و برادران ارجمندم حلالیت مى طلبم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار