توصیه شهید «روزبهانى» به جوانان

شهید اسماعیل روزبهانى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «اى جوانان مبادا در غفلت بمیرید که على (ع) در محراب عبادت شهید شد و مبادا در حال بی‌تفاوتى بمیرید که علی‌اکبر حسین در راه حسین (ع) و با هدف شهید شد.»
کد خبر: ۵۵۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸ - 25October 2022

توصیه شهید «روزبهانى» به جوانان

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید اسماعیل روزبهانى

«بسم الله الرحمن الرحیم

این وصیت‌نامه‌ها که این عزیزان می‌نویسند انسان را تکان می‌دهد و بیدار می‌کند. امام خمینى

من جانم را در راه اسلام و قرآن تقدیم کردم خداوند در قرآن کریم در سوره توبه می‌فرماید من از مومنان جان‌ها و اموالشان را خریدارى می‌کنم و عوض آن بهشت براى آنان است در راه خدا پیکار می‌کنند می‌کشند و کشته می‌شوند، این وعده حقى است بر او که در تورات و انجیل و قرآن ذکر فرموده و چه کسى از خدا به عهد خود وفادارتر است؟ اکنون بشارت باد بر شما به داد و ستدى که با خدا کرده‌اید و این پیروزى بزرگى براى شماست.

مومنان توبه‌کنندگان و عابدان و سپاس‌گویان و سیاحت‌کنندگان و رکوع‌کنندگان و سجده‌آوران و آمران به معروف و نهی‌کنندگان از منکر و حافظان حدود و مرزهاى الهى هستند و بشارت باد بر آنها.

اى جوانان مبادا در غفلت بمیرید که على (ع) در محراب عبادت شهید شد و مبادا در حال بی‌تفاوتى بمیرید که علی‌اکبر حسین در راه حسین (ع) و با هدف شهید شد.

اى مادران مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیرى کنید که فردا در محضر خدا نمی‌توانید جواب زینب را بدهید که تحمل ۷۲ تن شهید را کرد اى جوانان حضورتان را در جبهه‌هاى حق بر علیه باطل ثابت نگه دارید.

سلام مرا به رهبر عزیزم برسانید و بگویید تا آخرین قطره خونم سنگر اسلام را ترک نخواهم کرد با خداوند پیمان می‌بندم که در تمام عاشورا‌ها و کربلا‌ها با حسین (ع) باشم من در راه اسلام و قرآن می‌جنگم تا به امید الله کربلا و قدس را آزاد کنیم.

ما رزمندگان بنایمان بر این است که اول عراق باید از شر غاصبین فارغ شود و بعد از آن انشاءالله قدس عزیز، اى قدس باور کن که نزدیک است آن روز، آیا تفاله‌هاى استعمار نمی‌دانند عاشقان حق نه تنها از شهادت نمی‌هراسند بلکه با آغوش باز به استقبالش می‌روند، ما رزمندگان پس از یکسره شدن کار صدام رهسپار قدس خواهیم شد.

خانواده عزیزم از شما می‌خواهم بعد از رفتن من ناراحت نباشید و سوگوارى نکنید، برای فدا شدنم در راه خدا افتخار کنید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار