نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

خون پاک شهدا از کیان دین و ملت محافظت خواهد کرد

حجت‌الاسلام شکری در مراسم عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدای اراک در نخستین روز هفته فرهنگی اراک و همزمان با سالروز صدارت امیرکبیر، گفت: ایثارگری و خون پاک شهدا از اسلام، ایران و از کیان دین و ملت محافظت خواهد کرد.
کد خبر: ۵۵۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ - 20October 2022

خون پاک شهدا از کیان دین و ملت محافظت خواهد کردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «یوسفعلی شکری» نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (پنجشنبه) در مراسم عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدای اراک در نخستین روز هفته فرهنگی اراک و همزمان با سالروز صدارت امیرکبیر با اشاره به خاطرات خود در سال‌های گذشته اظهار داشت: در سال ۶۰ در آستانه فتح خرمشهر در هندوستان مأموریت انجام کار‌های تبلیغی و فرهنگی داشتم که همزمان هیئت عالی رتبه‌ای از تهران با مسئولیت وزیر خارجه به هند آمد که همراه آن‌ها یکی از فرماندهان آن روز منطقه میمک حضور داشت.

وی با اشاره به صحبت‌های این فرمانده میمک افزود: ۳۰ سال پیش در دپارتمان فراماسونری طرحی مطرح شد که ایران به چند منطقه تجزیه شود. این فراماسونر تصورش از امام پیرمرد روحانی بود که اگر ایشان بیاید مسئولیتی در انقلاب را برعهده گیرد با توجه به شرایط مناطق کردستان، خوزستان، آذربایجان و ترکمن، ایران به ایرانستان تبدیل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: شاه هم زمانی که از ایران رفت گفت وقتی من می‌روم ایران به ایرانستان تبدیل می‌شود و باز گفت آن فلات بزرگ ایران چطور تجزیه شد و ایران هم تجزیه می‌شود، اما نمی‌دانستند مردم مسلمان ما چه عشق وافری به اسلام و ایران و مرجعیت عالی رتبه ایران و امام راحل دارند و چه تعلق خاطری به شیعه و ایران دارند.

وی بیان کرد: به همراهان امام (ره) که بعضاً از ملی‌گرا‌ها بودند می‌گفتند چرا امام را همراهی می‌کنید آن‌ها گفتند امام پیرمرد است و به زودی فوت می‌کند و ما می‌توانیم جایگزین امام شویم.

حجت الاسلام والمسلمین شکری با اشاره به طرح‌های تجزیه ایران ادامه داد: منافقان با هماهنگی کامل بین غرب و شرق به دنبال این بودند که ایران را تجزیه کنند و حتی وقتی اتحادیه جماهیر شوروی در حال فروپاشی بود مشاهده شد که کشور‌های بزرگ غربی در تلاش بودند با سیاست‌های کلی بتوانند دنیا را کوچکتر کنند چرا که دنیا هرچقدر کوچک‌تر شود در مقابل امپریالیسم ضعیف‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: امام خمینی (ره) با تمام قدرت، اقتدار و تعلق خاطر به اسلام و ایران وارد رهبری جامعه شده و جامعه‌ای که برای آن نقشه کشیده بودند را هدایت کرد و انقلاب اسلامی به سراسر دنیا صادر شد. تمام تلاش دشمن بر این بود اسلام را از هم بپاشاند، اما امام راحل سازمان منافقان را مجبور کرد ماهیت خود را نشان دهد و آن‌ها در آغوش دشمنان ایران قرار گرفتند و با صدام همکاری کردند و نزد ملت ایران رسوا شدند.

حجت الاسلام والمسلمین شکری با بیان اینکه امام راحل ایران را منسجم‌تر کرد، افزود: امروز سرداران بزرگ ما مانند سردار سلیمانی نه تنها از ایران محافظت می‌کنند بلکه در منطقه می‌توانند نقش آفرین باشند و نقشه‌های دشمنان منطقه را به رهبری آمریکا نقش بر آب کنند. این نقشه‌ها همچنان ادامه دارد که اگر ملت بزرگ ما و فرزندان این آب و خاک حواسشان را جمع نکنند دشمن مشکلات اینچنینی برای ما ایجاد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: ما که دیروز توانستیم نظام شاهنشاهی را سرنگون کنیم و آمریکا را از ایران بیرون کردیم و دانشجو‌های ما در مقابل غرب قد علم کردند آیا باید زیر پرچم انگلیس و آمریکا باشیم هرچند بعید می‌دانم فرزندان این آب و خاک هیچگاه این ذلت را تحمل کنند.

وی بیان کرد: غیرت اسلامی و شیعه اجازه نمی‌دهد فضای مجازی رهبری فکری جامعه ما را برعهده گیرد و جوانان در خدمت دشمن قرار گیرند، به طور حتم خون پاک شهدای جوانان ما که از ۱۳ سالگی جبهه‌ها را پُر کردند و نقشه شوم شرق و غرب علیه ایران را خنثی کردند همچنان از ایران، اسلام و از کیان دین و ملت دفاع خواهد کرد.

مراسم عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدای اراک در نخستین روز هفته فرهنگی اراک و همزمان با سالروز به صدارت رسیدن میرزا محمد تقی‌خان فراهانی مشهور به امیرکبیر با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون توسعه و مدیرت منابع استانداری، شهردار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استانی و خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر برگزار شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها