استاندار خراسان رضوی:

انسجام مردم و مسئولین راهکار عبور از چالش‌هاست

«نظری» گفت: دشمن به دنبال تضعیف رابطه بین مردم و مسئولان است اما مردم هوشیارانه با توسل به شهدای والامقام و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی می‌کنند.
کد خبر: ۵۴۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳ - 11October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی امروز در مراسن قرعه‌کشی واگذاری سه هزار و ۳۰۳ قطعه زمین در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بجستان، اظهار داشت: شهدا برای حفظ نظام مقدس اسلامی جان خود را فدا کردند و لذا این نظام امانتی است که اکنون در دستان ما قرار دارد و به آن افتخار می‌کنیم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس مرزهای ایران اسلامی مورد تهاجم دشمن قرار گرفت و مردم با جانفشانی از آن دفاع کردند، مردم در سایر صحنه‌ها همچون سیاسی و فرهنگی با حضور خود بر حفظ نظام و جامعه اسلامی تأکيد داشته‌اند.

نظری با بیان اینکه فلسفه حضور مسئولان جز زمینه‌سازی برای خدمت به مردم نیست، گفت: دشمن به دنبال تضعیف رابطه بین مردم و مسئولان است اما مردم هوشیارانه با توسل به شهدای والامقام و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی می‌کنند.

استاندار خراسان رضوی تأکید کرد: تعالی و رشد افراد جز با قرار گرفتن در میدان آزمایش میسر نخواهد بود.

وی ادامه داد: گاهی فردی بر اثر عملیات روانی دشمن دچار شبهه می‌شود، ولی نظام و فرد یکدیگر را رها نخواهند کرد زیرا این رابطه بنیادین و اعتقادی است و با همه مشکلات و گرفتاری‌ها هرکس وظیفه خود را برای کم کردن مشکلات جامعه انجام خواهد داد.

نظری خاطرنشان‌ کرد: دشمن به چند عامل نفوذی خود دلبسته است و با اتفاقات اخیری که رخ داد، امیدوار بودند که رابطه مردم و نظام تضعیف شود، حال آن که مردم این نقشه دشمت را خنثی کردند، همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی خود اعلام کردند، دشمن متوجه پیشرفت و حرکت در مسیر رشد و تعالی کشور شده است و به همین دلیل از هر فرصتی برای ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان استفاده می‌کنند.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته وحدت یادآور شد: یکی از یادگاری‌های امام خمینی (ره) هفته وحدت است تا میان مذاهب و جوامع اسلامی وحدت را به عنوان یک ضرورت مورد توجه قرار دهند، چراکه در سایه وحدت است که سعادت دنیا و آخرت مسلمانان تضمین می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت تأمین مسکن تصریح کرد: وجود سرپناه و مسکن به‌عنوان محلی برای آرامش خانواده می‌تواند در رشد جامعه بیشترین تأثیر را داشته باشد چراکه مسکن سهم بیش از ۶۰ درصدی را در معیشت خانواده‌ها به خود اختصاص داده است.

استاندار خراسان رضوی افزود: با اشاره به اینکه ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکن کار بسیار ارزشمند و در عین حال سختی است، گفت: همه مسئولان استان و به صورت شبانه روزی پیگیر این موضوع هستند.

نظری ابراز داشت: احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکن در استان خراسان رضوی از چهار میلیون مسکن وعده داده شده در قالب طرح نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم به عنوان یکی از مأموریت‌‌ها و دغدغه‌های اصلی پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ساخت بخش داخلی بیمارستان آیت‌الله مدنی بجستان در ایام دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. مشکل آب بجستان نیز با پیگیری لازم برای ساخت منبع ذخیره آب شرب سه هزار متر مکعبی این شهرستان تا پایان سال به نتیجه خواهد رسید، همچنین با توجه به مشکل آب روستایی این منطقه که در محدوده گرمسیری نیز قرار دارد، ساخت و مرمت ۳۰ قنات در دست اقدام قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار