رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

سازمان انتظامی مظلوم واقع شده است/ بیانات رهبری با صلابت و روشنگرانه بود

چمران با تبریک هفته سازمان نیروی انتظامی گفت: نیروی انتطامی تلاش کرده وظایف خود را با رعایت شرایط کامل انسانی دوستی انجام دهد اما نیروی انتظامی به ویژه در این ایام مظلوم واقع شده و از هر جهت به او تاختند.
کد خبر: ۵۴۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵ - 04October 2022

سازمان انتظامی مظلوم واقع شده است/ بیانات رهبری با صلابت و روشنگرانه بودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) با اشاره به ۱۳ مهر (هفته سازمان انتظامی) و سال‌گشت تبعید امام راحل از عراق به پاریس اظهار داشت: حضور امام خمینی (ره) در عراق مانعی برای برنامه‌های صدام و آمریکا بود و این باعث شد حضور ایشان را تحمل نکنند و ایشان را به پاریس تبعید کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تبریک هفته سازمان نیروی انتظامی گفت: نیروی انتطامی تلاش کرده وظایف خود را با رعایت شرایط کامل انسانی دوستی انجام دهد اما نیروی انتظامی به ویژه در این ایام مظلوم واقع شده و از هر جهت به او تاختند.

چمران با بیان اینکه سازمان انتظامی باید در این هفته برنامه‌هایی برای آگاه‌سازی و شناساندن‌ خود به جامعه داشته باشد، خاطرنشان کرد: مردم قدردان فراجا هستند و روز گذشته با حضور مردم پیکر سه تن از شهدای فراجا را تشییع کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه افسری امام حسن مجتبی (ع) پلیس تصریح کرد: ایشان محکم، با صلابت و روشنگرانه مطالب را بیان کردند و به دشمنان هشدار‌هایی روشن دادند.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها