رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اقتدار امروز ایران نتیجه دفاع مقدس است

چمران گفت: دفاع مقدس یک تجربه بزرگ برای ما بود، تجربه‌ای که براساس ایمان، شجاعت، شهادت طلبی و متکی بودن به خودمان به دست آمد و نتیجه‌اش را امروز در قدرتی که به دست آورده‌ایم، می‌بینیم.
کد خبر: ۵۴۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۸ - 30September 2022
اقتدار امروز ایران نتیجه دفاع مقدس است«مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه در دفاع مقدس ما به امید پیروزی جلو رفتیم و در شرایطی بسیار نامناسب توانستیم ایستادگی کنیم، اظهار داشت: من کاملا در جریان مسائل دفاع و جنگ بودم و از نزدیک شاهد این جریانات و روحیه‌ای که برای مردم به وجود آورده بودند، بودم، ولی ملت ما با امید و پشتوانه کلام حضرت امام (ره) با دست نیمه خالی به جبهه‌های جنگ رفتند و دشمن تا بن دندان مسلح را شکست دادند.
 
چمران گفت: در دفاع مقدس ما از نظر پوشش راداری و هوایی کمبود داشتیم و نمونه اش را در طبس دیدم که تجاوز هوایی کردند آمدند و کسی متوجه نشد و خداوند آن‌ها را در آتش عذاب خود سوزاند و خودشان خبر دادند و متوجه شدیم.
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: دفاع مقدس یک تجربه بزرگ برای ما بود، تجربه‌ای که براساس ایمان و اعتقاد، شجاعت، شهادت طلبی و متکی بودن به خودمان و روی پای خودمان ایستادن به دست آمد و نتیجه‌اش را امروز در قدرتی که به دست آورده‌ایم، می‌بینیم.
 
انتهای پیام/ 241 
پربیننده ها
آخرین اخبار