به مناسبت روز پدافند هوایی صورت گرفت؛

افتتاح ۱۳۵ پروژه در سطح نیروی پدافند هوایی/ یکپارچه‌سازی سامانه‌های اخلالگر

در آستانه روز پدافند هوایی، با حضور امیر سرتیپ صباحی‌فرد، ۱۳۵ پروژه در حوزه‌های دفاعی، عملیاتی، تجهیزاتی، رفاهی و ورزشی افتتاح شد.
کد خبر: ۵۴۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ - 29August 2022

افتتاح ۱۳۵ پروژه در سطح نیروی پدافند هواییبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در آستانه دهم شهریور روز پدافند هوایی، با حضور امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، ۱۳۵ پروژه در حوزه‌های دفاعی، عملیاتی، تجهیزاتی، رفاهی و ورزشی افتتاح شد.

امیر صباحی‌فرد در مراسم افتتاح پروژه‌های دفاعی که به‌صورت وبیناری با یگان‌های این نیرو انجام شد، ضمن گرامیداشت روز پدافند هوایی، اظهار داشت: اگرچه ما در زمان تحریم و محدودیت‌های اقتصادی و نظامی به سر می‌بریم، اما همه این محدودیت‌ها موجب بروز خلاقیت و پیشرفت ما در همه بخش‌های کشور عزیز در صنعت دفاعی شده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: در طول یک سال گذشته این پروژه‌های بزرگ را با توان نیرو‌های متخصص خودمان با هزینه‌های حداقلی انجام داده‌ و آماده بهره‌برداری کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: تنوع تخصص و شکوفایی علم و بروز خلاقیت در نیروی پدافند هوایی لحظه‌ای و آنی است و این ناشی از مأموریت‌های لحظه‌ای و همیشگی پدافند هوایی است.

امیر صباحی‌فرد گفت: نیروی پدافند هوایی با رشد و بالندگی روزانه قوی‌تر و در تراز جهانی در حوزه دفاع با آمادگی کامل در موازنه با ابرقدرت‌های جهان پیشرفت و ترقی کرده است.

بهینه‌سازی سامانه راهبردی S۲۰۰، یکپارچه‌سازی سامانه‌های GPS و سامانه‌های اخلالگر، شبیه‌ساز سالن تیراندازی، ساخت، بهینه‌سازی و نصب نشانگر‌های رادار ppi، طراحی و ساخت پنل کنترل فرمان مولد‌های سامانه‌های زمین به هوا، طراحی و ساخت دستگاه مارک‌زن ماسک سه لایه، دستگاه هواساز، اماکن ورزشی، پروژه‌های آب‌رسانی و گازرسانی و مجتمع‌های پزشکی و درمانی از جمله پروژه‌هایی بود که به‌صورت وبیناری با حضور فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار