رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان لرستان:

وحدت و همدلی نیروهای انقلابی باعث تاثیرگذاری در اقدامات حوزه‌های مختلف می‌شود

حجت‌الاسلام قدرتی گفت: شورای ائتلاف انقلاب اسلامی از جنس مردم و متعلق به همه نیروهای انقلابی است و شکی نیست که با وحدت و همدلی نیروهای انقلاب می‌توانیم اقدامات تاثیرگذاری در حوزه‌های مختلف انجام دهیم.
کد خبر: ۵۲۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹ - 17June 2022

وحدت و همدلی نیروهای انقلابی باعث تاثیرگذاری در اقدامات حوزه‌های مختلف می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «مهدی قدرتی» رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان لرستان امروز (جمعه) در دیدار با «مجید منعمی» فرماندار بروجرد اظهار داشت: شهرستان بروجرد از قطب‌های مهم فرهنگی در لرستان و کشور بشمار می‌رود.

قدرتی افزود: این دیار در طول تاریخ خاستگاه علما و روحانیون برجسته و نخبگان مطرح در حوزه فرهنگ، هنر و سایر علوم بوده است و امروز نیز ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی بسیاری در این شهرستان وجود دارد.

وی  بیان کرد: توجه به سرمایه‌های اجتماعی و تقویت آنها از وظایف همه مسوولان است و لذا باید تلاش کنیم در این زمینه به سرمایه‌‌های اجتماعی بزرگی که در بین مردم وجود دارد توجه کنیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان لرستان گفت: این شورا ارتباط مستقیم با مردم داشته و در واقع مهمترین سرمایه آن وجود نیروهای ارزشی، انقلابی و فعالی است که از اقشار مختلف جامعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همه کشور و به تبع در استان لرستان بدنبال آن است که چون بازویی توانمند برای رفع مشکلات و دغدغه‌‌های مردم به دولت کمک کند و در عین حال بحث مطالبه گری صحیح را نیز دنبل می‌کند.

قدرتی اتحاد و وحدت را عامل رسیدن به موفقیت دانست و گفت: شورای ائتلاف انقلاب اسلامی از جنس مردم و متعلق به همه نیروهای انقلابی است و شکی نیست که با وحدت و همدلی نیروهای انقلاب می‌توانیم اقدامات تاثیرگذاری در حوزه‌های مختلف انجام دهیم.

در ادامه نادر بازگیر دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان نیز اظهار داشت: این شورا در طول سالیان اخیر فعالیت‌های مستمر و خوبی داشته است و فعالیت آن صرفا به ایام انتخابات محدود نبوده است.

وی افزود: شورای ائتلاف برای حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کمیته‌هایی در سطح استان و همچنین در شهرستان‌ها تشکیل داده است و برخی کمیته‌ها نیز در حال تشکیل هستند.

بازگیر یادآور شد: شورای ائتلاف تلاش کرده در حوزه‌های مختلف از نخبگان، افراد صاحب فکر و انقلابی و دلسوز استفاده کند و در این راستا همه دلسوزان انقلاب و مردم می‌توانند به این شورا کمک کنند.

وی بیان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان در شهرستان‌های مختلف استان فعال بوده و آماده این است تا با بهره گیری از افراد دغدغه‌مند و دلسوز و صاحب فکر در کنار دولت انقلابی و مردمی باشد و برای رفع دغدغه‌ مردم از ظرفیت‌های موجود استفاده نماید.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان به برگزاری نشست‌های بصیرتی و تلاش برای اتحاد و همدلی بین نیروهای انقلابی اشاره کرد و گفت: کادر سازی در بین جوانان انقلابی و همچنین حمایت از دولت انقلابی و سرکشی به شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های شورای ائتلاف در شرایط حاضر است.

بازگیر خاطرنشان کرد: فعالیت کمیته جوانان و نخبگان مورد تاکید شورای ائتلاف بوده و موضوع مهم دیگر بحث مطالبه گری اثرگذار و صحیح از دولت است که بنا بر دغدغه مردم و به شکل مناسب و علمی مورد توجه قرار دارد.

سعید سرشار مسوول کمیته رسانه و اطلاع رسانی شورای ائتلاف لرستان نیز در این دیدار اظهار کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید داشته‌اند که دستاوردهای انقلاب و خدماتی که به مردم ارائه می‌شود باید بازگو شود، در دولت سیزدهم نیز باید به این موضوع از سوی مسئولان توجه شود.

وی اطلاع رسانی شفاف و مناسب از خدمات صورت گرفته و پیگیری‌های انجام شده برای رفع مشکلات جامعه را باعث ایجاد امید در بین مردم برشمرد و ادامه داد: متاسفانه آنگونه که باید و شاید به این مقوله توجه نشده است و از این رو انتظار می رود از این پس با برنامه ریزی مناسب برای اطلاع رسانی دقیق، به موقع و شفاف از سوی مسوولان برنامه ریزی و اقدام شود.

سرشار گفت: در این راستا ضرورت دارد که از ظرفیت بالای رسانه‌های جمعی و گروهی به شکل مناسب استفاده شود و مسوولان باید ارتباط مناسب و درست با رسانه‌ها داشته باشند چراکه رسانه‌ها به نوعی پل ارتباطی قوی بین مردم و مسوولان محسوب می‌شوند.

وی یادآور شد: خوشبختانه شهرستان بروجرد ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه رسانه و فرهنگ دارد که قطعا با کمک آنها می‌توان ضمن اطلاع رسانی مناسب به جامعه، در فرهنگ سازی در حوزه‌های مختلف نیز از این ظرفیت استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها