بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به‌مناسبت روز قدس؛

«روز قدس» روز همبستگی، وحدت و همدلی مسلمانان با ملت مظلوم فلسطین است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با صدور بیانیه‌ای، اعلام کرد: روز قدس، روز همبستگی، وحدت و همدلی ملت‌های مسلمان با ملت مظلوم فلسطین در برابر توطئه‌های شوم و خبیث رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است.
کد خبر: ۵۱۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ - 28April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با صدور بیانیه‌ای به‌مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس، این روز را، روز همبستگی، وحدت و همدلی ملت‌های مسلمان با ملت مظلوم فلسطین در برابر توطئه‌های شوم و خبیث رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار دانست.

در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

راهپیمایی روز قدس یکی از پیامد‌های نظام اسلامی، برکت انقلاب اسلامی و ابتکار امام راحل بوده که در حال حاضر پرچم آن در دست امام خامنه‌ای است؛ انقلاب اسلامی ایران بر روی ۲ رکن اساسی یعنی وحدت جهان اسلام و آزادی فلسطین بنا شده و روز قدس که امام راحل در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان انتخاب کرده‌اند هم یک روز جهانی بوده که یادآور فاجعه ملت فلسطین و قدس شریف است.

روز قدس، روز همبستگی، وحدت و همدلی ملت‌های مسلمان با ملت مظلوم فلسطین در برابر توطئه‌های شوم و خبیث رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است، در این روز بزرگ عظمت و عزت امت اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود و ملت‌های آزاده و مسلمان سراسر جهان به همراه آزادی‌خواهان یاد و خاطره‌ مظلومیت ملت مسلمان فلسطین و جنایات روزافزون رژیم اشغالگر قدس را فریاد می‌زنند.

روز قدس، روز انزجار ملتی است که با تقدیم جوانان و فرزندان خود، چهره کریه صهیونیسم و همپیمانان جنایتکار آنان را مشخص نموده و ادعا‌های دروغین حقوق بشری و انسان دوستی آنان را پوچ و بی‌معنا ساخته است.

این روز بزرگ از همان بدو شکل‌گیری موجب ایجاد خط وحدتی منسجم میان امت اسلامی و همچنین موجب زنده ماندن آرمان آزادی فلسطین و برملا شدن ظلم صهیونیست‌های غاصب شد و تا امروز توجه تمام جهانیان را به این مسئله مهم جهان اسلام، جلب کرده است.

رهایی قدس شریف به عنوان محل عروج رسالت، از چنگال ایدئولوژی شیطانی و نژادپرستانه صهیونیسم به یاری خداوند قادر متعال و همت و اتحاد مسلمانان به زودی محقق می‌شود و سایه شوم رژیم منحوس صهیونیستی از میراث معنوی، فرهنگی و تمدنی جامعه انسانی دفع و رفع خواهد شد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی به رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، آمادگی خود را جهت حضوری پرشور و حماسی در مراسم راهپیمایی روز قدس و همبستگی با فرزندان مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان، سوریه اعلام داشته و از عموم ملت سرافراز و مؤمن ایران اسلامی دعوت می‌کند تا با حضور یکپارچه خود در این روز مهم و سرنوشت‌ساز، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان برسانند».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار