معاون هماهنگ‌کننده ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

موفقیت چشمگیر ارتش در تولید تجهیزات دفاعی بومی/ ارتش با اقتدار مأموریت‌های خود را انجام می‌دهد

دریادار سیاری با اشاره به پیشرفت‌های ارتش در تولید تجهیزات دفاعی بومی، گفت: ارتش جمهوری اسلامی امروز در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند با اقتدار مأموریت‌های خود را در سراسر کشور انجام دهد.
کد خبر: ۵۱۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۰ - 30April 2022

ارتش با اقتدار ماموریت های خود را در سراسر کشور انجام می دهد/ پیشرفت در حوزه ساخت تجهیزات بومیامیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص نقش ارتش در تأمین تجهیزات دفاعی کشور، اظهار داشت: بومی‌سازی تجهیزات، یکی از فعالیت‌های اساسی است که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران آن را در دستور کار خود قرار داد و تا به امروز این روند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه همواره در راستای افزایش قدرت دفاعی گام‌های اساسی از سوی ارتش برداشته شده است، گفت: همان‌طوری که تاکنون در مقاطع زمانی مختلف شاهد بوده‌ایم ارتش طی سال‌های گذشته همواره دستاوردهای بومی متعددی را وارد چرخه دفاعی کشور کرده است و قابلیت‌ها و توانمندی‌های آفندی و پدافندی لازم را در درون خود ایجاد کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: به‌حمدالله امروز روند ساخت، تولید و بهینه‌سازی انواع نفربرها، تانک‌ها، توپ‌ها، تانک‌برها، خودروهای زرهی، سامانه‌های پدافندی، هواپیماها، ناوهای موشک‌انداز، ناوشکن‌ها، انواع پهپاد، انواع مهمات هوشمند، سامانه‌های جنگال و... در ارتش ادامه دارد و در حوزه تجهیزات بومی به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته‌ایم.

دریادار سیاری گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از تجهیزات بومی و نیروی انسانی متخصص و ولایتمدار به خودکفایی و خوداتکایی رسیده است و در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند با اقتدار مأموریت‌های خود را در سراسر کشور انجام دهد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار