نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

اقدامات دولت سیزدهم باید در بهبود معیشت مردم اثرگذار باشد

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: اثرات اقدامات و طرح‌هایی که در دولت سیزدهم به اجرا در می‌آید را باید در سفره مردم و بهبود وضعیت معیشت اقشار مختلف جامعه مشاهده کنیم.
کد خبر: ۵۱۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰ - 09April 2022

اقدامات دولت سیزدهم باید در بهبود معیشت مردم اثرگذار باشدبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، امروز (شنبه) در دیدار معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان استان، اظهار داشت: براساس آخرین آمار اعلام‌شده توسط اداره‌کل ثبت احوال کردستان، جمعیت استان یک میلیون و ۶۷۸ هزار نفر است که درصد زیادی از این جمعیت در حاشیه شهر‌ها زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم حاشیه شهر‌ها از لحاظ معیشتی در تنگنا هستند، افزود: در یکی از محله‌های حاشیه شهر سنندج، بیش از ۶۰ هزار نفر ساکن هستند و بیشتر این افراد هم مشکل مالی و اشتغال دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: این استان از لحاظ ثروت‌های خدادادی بسیار غنی است؛ ولی از لحاظ تولیدی و صنعتی نیاز به حمایت دارد تا زمینه اشتغال بیشتر برای مردم فراهم شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: در هر وزراتخانه‌ای طرح‌هایی تهیه و در حال اجراست و انتظار می‌رود اقدامات و فعالیت‌های مسئولان به گونه‌ای باشد که اثرات آن در سفره و معیشت مردم نمایان باشد.

وی با بیان اینکه با دولت تازه نفس سیزدهم و مسئولان دلسوز، امیدوار به حل مشکلات هستیم، اظهار داشت: ما سیستمی نیستیم که در کار دولت دخالت کنیم، فقط به‌عنوان پیش برنده و مروج برنامه‌ها، در کنار دولتمردان هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: اثرات اقدامات و طرح‌هایی که در دولت سیزدهم به اجرا در می‌آید را باید در سفره مردم و بهبود وضعیت معیشت اقشار مختلف جامعه مشاهده کنیم.

وی ادامه داد: در تعطیلات نوروز امسال، فقط در پنج روز ۴۲۰ هزار نفر به شهر «بانه» سفر کردند و این بیانگر ظرفیت‌های گردشگری این منطقه است.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: مردم، امید، وحدت و آرامش؛ شعار سال گذشته ما در کار‌ها و برنامه‌هایمان بود و امسال کار‌ها را با صداقت، رفاقت و محبت پیش خواهیم برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار