عضو شورای مرکزی «حزب‌الله»:

تلاش‌های واشنگتن و ریاض برای تضعیف مقاومت با شکست مواجه شد

عضو شورای مرکزی «حزب‌الله» در سخنانی با اشاره به مداخلات آمریکا و سعودی در امور داخلی لبنان، گفت: تلاش‌های واشنگتن و ریاض برای تضعیف مقاومت با شکست مواجه شده است.
کد خبر: ۵۱۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ - 04April 2022

تلاش‌های واشنگتن و ریاض برای تضعیف مقاومت با شکست مواجه شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المنار، «شیخ نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی «حزب‌الله» لبنان دخالت‌های ایالات متحده آمریکا و عربستان سعودی در امور داخلی کشورش را به شدت محکوم کرد.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله در سخنانی، اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی و اساسی ایالات متحده آمریکا و عربستان سعودی از دخالت در لبنان خدشه وارد کردن به چهره حزب‌الله در داخل کشور بوده و هست.

وی در ادامه اظهاراتش در این زمینه یادآور شد: علیرغم دخالت‌های واشنگتن و ریاض، نه تنها چهره حزب‌الله در داخل لبنان خدشه دار نشد بلکه اکنون می‌توان گفت که حزب‌الله محبوب‌ترین حزب در داخل لبنان است.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله عنوان کرد: اقدامات پشت پرده آمریکا و سعودی موجب تضعیف قدرت مقاومت نخواهد شد. آمریکایی‌ها و سعودی‌ها و اماراتی‌ها پول‌های زیادی را برای ضربه زدن به مقاومت هزینه می‌کنند، اما در نتیجه به هدف خود دست پیدا نخواهند کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها