بازدید امیر سرتیپ واحدی از مرکز گزینش و استخدام نیروی هوایی ارتش

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در مرکز گزینش و استخدام این نیرو در پادگان آموزشی شهید خضرایی از نزدیک در جریان روند جذب و پذیرش کارکنان و دانشجویان جدید قرار گرفت.
کد خبر: ۵۱۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴ - 13March 2022

بازدید امیر سرتیپ واحدی از مرکز گزینش و استخدام نیروی هوایی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی»، فرمانده نیروی هوایی ارتش، صبح امروز با حضور در فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی و بازدید از مرکز گزینش و استخدام نهاجا و دیدار چهره به چهره با گزینشگران و مصاحبه گران، ضمن ارزیابی مراحل استخدام، از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل مرتبط با این حوزه قرار گرفت.
سرتیپ واحدی در این بازدید با بیان اینکه مسئولیت و کار مصاحبه گران بسیار حساس و دقیق است اظهار کرد: انتخاب افراد ولایتمدار، مومن، انقلابی، استکبار ستیز و رزمنده باید در اولویت گزینشگران باشد.

وی با بیان اینکه همرزمان جدید پس از جذب در ارتش باید بدانند نظامی گری شغل نیست بلکه تکلیف است و در هر زمان که اعلام شود، آمادگی اجرای هر نوع ماموریتی را داشته باشند، گفت: مراکز آموزشی نیروی هوایی ارتش خاستگاه شهدای والامقام و مرکز تعلیم و تربیت انسان‌ها و خلبانان حماسه ساز است.

امیر واحدی خاطرنشان کرد: با کار درست و حرفه‌ای و با جذب و استخدام کارکنان و نظامیان مخلص می‌توانیم شاهد تحول در تمامی یگان‌ها باشیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تصریح کرد: توجه ویژه به جذب نیروی‌های انقلابی، ولایی، متخصص و جان بر کف، عامل تسریع در دستیابی به تحقق اهداف گام دوم انقلاب، جهاد تبیین و رشد و شکوفایی این نیروی الهی خواهد شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار