ما مقاوم هستیم/

افتتاح نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش

نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش امروز با حضور دریادار «ایرانی» افتتاح شد.
کد خبر: ۵۱۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ - 13March 2022

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی نداجا، همزمان با روز بزرگداشت شهدا، با حضور امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش، حجت‌الاسلام «حسین صنعت‌پور امیری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو، امام جمعه خرمشهر و مقامات لشگری و کشوری نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش رسماً افتتاح شد.

دریادار ایرانی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: امسال در نمایشگاه، آمده‌ایم تا چند دهه انقلاب را تقسیم‌بندی کنیم و آنچه را که اتفاق افتاده سعی کردیم به گونه‌ای به تصویر بکشیم و همرزمان ما هم به خوبی برای بازدیدکنندگان روایت کنند.

فرمانده نداجا با اشاره به بازسازی، نوسازی و ساخت تجهیزات نظامی در این نیرو پس از پایان جنگ تحمیلی گفت: جهاد ما بعد از اتمام جنگ پایان نیافت و با نوسازی تجهیزات و به نمایش گذاشتن بخشی از آن‌ها در این نمایشگاه سعی کردیم تا مردم تلاش‌های فرزندان خود در نیروی دریایی ارتش را از نزدیک لمس کنند.

افتتاح نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش

بنابراین گزارش، نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش تا ۱۳ فروردین میزبان زائران مناطق عملیاتی جنوب غرب و کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور خواهد بود.

در این نمایشگاه برخی از توانمندی‌های دریادلان نیروی دریایی، تجهیزات به‌روزرسانی شده و دستاورد‌های نوین ارتش در حوزه دریایی به نمایش درآمده است.

پیشکسوتان جنگ ۳۴ روزه خرمشهر و فاتحان خونین‌شهر در این نمایشگاه روایتگر و میزبان زائران کوی عشق هستند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار