ما مقاوم هستیم/ جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

راهیان نور فرصتی طلایی برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس است

سردار فضلی گفت: راهیان نور بهترین روش مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان و فرصتی طلایی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان است.
کد خبر: ۵۱۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۱ - 12March 2022

راهیان نور فرصت طلایی انتشار ارزش‌های دفاع مقدس استسردار سرتیپ «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اظهار داشت: دفاع مقدس نماد عینی و تجلی آشکار عمل به قرآن و احکام اسلامی است.

وی افزود: راهیان نور یک پدیده و فرصت طلایی است که بسترساز انتشار ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است؛ همه اقشار مردم عزیز کشور و نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس حضور یافتند و آن حماسه‌سازی‌ها و ارزش‌های والا را ایجاد کردند و در واقع عامل آن توفیقات و پیروزی‌های ارزشمند بودند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: امروز برای انتقال و انتشار فرهنگ منیع دفاع مقدس به نسل جوان، راهیان نور یک فرصت طلایی محسوب می‌شود.

سردار فضلی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه اردوهای زیارتی راهیان نور مدت دو سال به جهت شرایط کرونایی تعطیل شده بود، اما بعد از صدور مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا همه ظرفیت‌های کشور از جمله سپاه پاسداران به شکل صد درصدی و بهتر از سال‌های گذشته جهت برگزاری سفرهای راهیان نور آماده شده‌اند و ما نیز آماده پذیرش زائران سراسر کشور، برادران و خواهران به‌ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان در این سفر معنوی هستیم.

وی با اشاره به سیر تکاملی راهیان نور که در طول زمان به‌ لحاظ محتوایی و ساختاری طی کرده است، عنوان کرد: در بستر راهیان نور تاکنون جریانات و اتفاقات سازنده‌‌ معنوی رخ داده است که خود به تنهایی می‌تواند دستمایه نگارش یک کتاب ارزشمند و یا یک سناریوی قوی، تأثیرگذار و انسان‌ساز باشد.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه خاطرنشان کرد: تأسی به فرهنگ دفاع مقدس در بستر راهیان نور بهترین روش مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار