به مناسبت سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار صورت گرفت؛

رونمایی از محصولات جدید دفاعی در حوزه رزم زمینی، هوایی و دریایی+ عکس

با حضور امیر سرتیپ «آشتیانی» در سازمان صنایع دفاع، از ۱۰ محصول در حوزه‌های رزم زمینی، رزم هوایی و رزم دریایی رونمایی شد.
کد خبر: ۵۰۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ - 05March 2022

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، با حضور امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در سازمان صنایع دفاع، از هفت محصول در حوزه رزم زمینی، ۲ محصول در حوزه رزم هوایی و یک محصول در حوزه رزم دریایی رونمایی شد.

رونمایی از محصولات نوین سازمان صنایع دفاع در حوزه رزم زمینی، هوایی و دریایی

امیر آشتیانی  در این مراسم با تبریک مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با تقدیر از تلاش مجاهدانه متخصصان صنعت دفاعی در سازمان صنایع دفاع اظهار داشت: اهداف، سیاست‌ها و راهبرد‌های تعیین شده در حوزه تسلیحاتی و دستیابی به فناوری‌های پیشرفته نظامی به خوبی و نظام‌مند در وزارت دفاع تدوین شده و توسط سازمان صنایع دفاع به نتیجه مطلوب رسیده است.

رونمایی از محصولات نوین سازمان صنایع دفاع در حوزه رزم زمینی، هوایی و دریایی

وی با تأکید بر لزوم هوشمندسازی و افزایش دقت در تولیدات سازمان صنایع دفاع به‌عنوان یک راهبرد اساسی خاطرنشان کرد: با استعانت از خداوند بزرگ و همت کارشناسان و متخصصان وزارت دفاع و کشور، محصولات آن سازمان شامل وسایل و تجهیزات انفرادی، موشک‌ها، بمب‌ها و سایر ادوات نظامی از قابلیت‌های عملیاتی و کارآمدی لازم برخوردار بوده که این موضوع در افزایش قدرت نظامی و توان دفاعی جمهوری اسلامی برای اجرای مطلوب و مؤثر مأموریت‌ها نقش به‌سزایی دارد.

رونمایی از محصولات نوین سازمان صنایع دفاع در حوزه رزم زمینی، هوایی و دریایی

وزیر دفاع با اشاره به اهمیت محصولات رونمایی‌شده گفت: تولیدات مزبور در مقابله با تهدیدات شامل سلاح‌هایی با کاربرد در حوزه‌های زمینی، هوایی و دریایی سطح اثربخشی عملیات رزمی نیرو‌ها را ارتقاء داده و تسریع‌کننده فعالیت‌های بازدارنده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار