بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان به‌مناسبت دهه فجر؛

انقلاب اسلامی از بزرگترین تحولات تاریخ اسلام است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان در بیانیه‌ای انقلاب اسلامی را از بزرگترین تحولات تاریخ اسلام دانست که در سایه ولایت فقیه و وحدت و خودباوری ملت ایران به منصه ظهور رسید.
کد خبر: ۵۰۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲ - 01February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان به مناسبت چهل‌و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

دهه فجر، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روز‌های اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن ۱۳۵۷ با ایثارخون شهدا و مجاهدت‌های کم نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است و ملت ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) طومار ۲۵۰۰ سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.
 
بهمن ماه سال ۱۳۵۷ تبلور یکی از بزرگترین تحولات تاریخ اسلام وبلکه جامعه بشری است که در سایه ولایت امام و وحدت و خودباوری ملتی انقلابی، به منصه ظهور رسید و این پیام را به گوش جهانیان رساند که پیروزی حق بر باطل تنها منوط به اراده بزرگ مردانی است که زنجیر‌های اسارت مدرن را از دست وپای خویش گسسته‌اند و برای برپایی حکومت عدل و خداپرستی به ایمان و صفای باطن خود همراه با الهام از گنجینه‌های معنوی و الهی تکیه می‌کنند.

ایام الله دهه فجر تجلی شکوهمند یک حماسه جاوید و ماندگار و مظهر تجلی نور در ظلمت و همچنین یادآور بصیرت و بشارت به مردمی است که با ایستادگی در برابر اقدامات مذبوحانه دشمن و شکست آنان توانستند فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی را آغاز کنند.

در حال حاضر دنیای استکبار سعی دارد با ترفند‌های شیطانی ملت ایران را مایوس و ناامید نماید غافل از آنکه مردم شریف و همیشه در صحنه در سایه ولایت، ولی امر مسلمین جهان، با پاسداری از دستاورد‌های گران‌سنگ انقلاب و آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و حفظ اقتدار نظام مقدس اسلامی، تمامی نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌نمایند.

به یقین افتخار و درخشش امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، علمی، فرهنگی، دفاعی و اقتصادی مدیون رهبری قاطع و حکیمانه امام راحل و جانشین خلف صالحش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و فداکاری رزمندگان، جانبازان، شهیدان و وفاداری امت قهرمانی است که در طی چهل سال اجازه نداده‌اند لحظه‌ای صلابت و اقتدار نظام مقدس اسلامی ایران آسیب ببیند.

امروز بیداری اسلامی همان وعده نوید‌بخش معمار کبیر انقلاب و اهتزاز پرچم اسلام ناب محمدی در سراسر گیتی است و طلیعه پیروزی نهایی پا برهنگان در مقابل مستکبران نمایان شده است..

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع وطن و حرم، فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک گفته و آرزو می‌کنند روند توسعه بر مبنای عقلانیت و معنویت در کشور با مشارکت همگان و سلایق مختلف استمرار یابد.

انتهای پیام /
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار