«آرتین شبح‌کش» به بازار آمد

رمان «آرتین شبح‌کش» به قلم حبیب سنگ‌تراشان، افسانه‌ مردمی توسط انتشارات عهدمانا منتشر شد.
کد خبر: ۶۶۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶ - 20May 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، رمان «آرتین شبح‌کش» به قلم حبیب سنگ‌تراشان توسط انتشارات عهدمانا در ۳۱۲ صفحه رقعی و با قیمت ۲۴۰هزار تومان منتشر شد.

رمان «آرتین شبح‌کش» افسانه‌ای از دل مردمی است که در دوران باستان رقم می‌خورد و عده‌ای از ترس حمله آدم‌خواران به سرزمینی پر رمز و راز به نام «دوناری» مهاجرت می‌کنند. مدتی می‌گذرد؛ ولی در سرزمین جدید نیز مردم روی خوشبختی را نمی‌بینند! در یک شب سرد پاییزی برخی از مردم دچار حالت‌های ترسناکی می‌شوند: مثل دیوانه‌ها داد می‌زنند، جیغ می‌کشند، ناله درختان را می‌شنوند و اشباحی را در دل تاریکی می‌بینند. بعد از این اتفاق اهالی سرزمین به دو دسته تقسیم می‌شوند: ماوراباوران (کسانی که معتقدند آدم‌ها توسط اشباح تسخیر شده‌اند) و واقع‌گرایان (آن‌هایی که این اتفاقات را توهمی بیش نمی‌دانند).

«آرتین شبح‌کش» به بازار آمد

در این میان آرتین نوجوان، عزم خودش را جزم می‌کند و به دنبال کشف این راز بزرگ می‌رود. کشف چنین رازی خطرات و حوادث وحشتناکی را به همراه دارد. حوادثی که فقط یکی از آن‌ها برای از پا درآوردن نوجوانی «معمولی» کافی است ولی آرتین شبح‌کش قصد ندارد مثل «معمولی‌»ها زود جا بزند. او قصد کرده با اشباح دربیفتد و هیچ‌کس جلودارش نیست!

این کتاب را انتشارات عهدمانا در ۳۱۲ صفحه رقعی و با قیمت ۲۴۰هزار تومان منتشر کرده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار