نماینده مردم در مجلس:

منافقین برای مردم ایران مرده‌اند

رحیمی جهان‌آبادی گفت: گروهک تروریست منافقین چه بتوانند رفتار‌هایی ایذایی انجام دهند چه ندهند، در ذهن، روح و تاریخ مردم ایران مرده‌اند. منافقین به‌عنوان گروهی در به در شناخته می‌شوند و در هیچ کجای عالم برای آن‌ها ارزشی قائل نیستند.
کد خبر: ۵۰۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳ - 30January 2022

منافقین برای مردم ایران مرده‌اند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «جلیل رحیمی جهان‌آبادی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اقدام مذبوحانه اخیر منافقین در صدا و سیما، اظهار داشت: منافقین بیش از ۴۰ سال است که مقابل مردم ایران و نظام سیاسی کشور دست به هر اقدامی می‌زنند، بیش از ۱۷ هزار نفر را به شهادت رسانده‌اند و یکی از تاریک‌ترین بخش‌های کارنامه منافقین همراهی با دشمنان این آب و خاک در زمانی که مورد هجوم رژیم بعثی قرار گرفتیم. لکه ننگ کارنامه آن‌ها همراهی با دشمن و حمله به کشور و مردم خودشان بوده، در هیچ کجای تاریخ چنین جنایتی را از هیچ گروهی سراغ نداریم.

 نماینده مجلس بیان کرد: اقدام اخیری که منافقین انجام داده‌اند از چند بُعد قابل بررسی است، این اقدام نشان داد منافقین از هر کاری که بخواهد به لحاظ نظامی، امنیتی، سیاسی و اقتصادی به کشور و نظام آسیب وارد کند درمانده‌اند و توانایی ندارند، از سوی دیگر چنین رفتار‌هایی نشان دهنده ارتباطات آن‌ها با شبکه‌های جاسوسی اسرائیل است.

وی ادامه داد: خرابکاری‌هایی از این دست و نفوذ در شبکه‌های اینترنتی، فضا‌های مجازی و ایستگاه‌های رادیویی در سابقه رژیم صهیونیستی است، بنابراین همدستی و ارتباطات فنی گروهک منافقین با این رژیم قابل اثبات بوده است.

رحیمی جهان‌آبادی تأکید کرد: این رفتار‌ها ارزش عملیاتی، امنیتی و سیاسی ندارد که بخواهند از طریق آن مخاطبی پیدا کنند، این اقدام مردم را به یاد جنایت‌های منافقین انداخت، به یاد ظلم‌هایی که در حق ما انجام دادند، به یاد رزمندگانی که از ما به شهادت رساندند، به یاد مردم بی‌پناهی که در طول این سال‌ها ترور کردند، به یاد مسئولین شاخصی از ما مانند رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس مجلس، رئیس دیوان عالی کشور و مقاماتی که توسط این افراد ترور شدند. همه جنایت‌ها آن‌ها را به یاد مردم انداخت و نفرت از منافقین را در دل مردم زنده کرد.

 نماینده مجلس در بخش دیگر گفت: بحث نظارت بیشتر بر صدا و سیما موضوع دیگری است که به‌واسطه این اتفاق باید به آن توجه شود، صدا و سیما رسانه ملی و فراگیر است نباید آسیب‌پذیری آن تا این حد بالا باشد که منافقین بتوانند چنین اقدامی انجام دهند.

وی بیان کرد: صدا و سیما به شبکه‌های اینترنتی و ارتباطات بین‌المللی متصل نیست که بتوانند از طریق نفوذ در این شبکه‌ها اقدامی کنند، بنابراین آسیب‌پذیری تشکیلات صدا و سیما باید از سوی نهاد‌های امنیتی، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه با همکاری صدا و سیما مورد بررسی قرار گیرد تا در آینده از این دست مشکلات و آسیب‌پذیری در رسانه ملی نداشته باشیم.

رحیمی جهان‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: منافقین چه بتوانند رفتار‌هایی ایذایی انجام دهند چه ندهند در ذهن، روح و تاریخ مردم ایران مرده‌اند، به‌عنوان گروهی که در جهان در به در هستند شناخته می‌شوند و در هیچ کجای عالم برای آن‌ها ارزشی قائل نیست. در تاریخ ایران مطالعه کنید می‌بینید بسیاری از افرادی که می‌خواستند بر ایران مسلط شوند زمانی که به قدرت رسیدند با کسانی که به آب و خاک ایران خیانت کردند و با دشمنان همکاری داشتند را بیشتر از همه مورد بی‌حرمتی قرار دادند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار