صدیقی:

آثار دفاع مقدس باید با ثبت در تاریخ حفظ شوند

امام جمعه موقت تهران گفت: حفظ آثار دفاع مقدس یکی از ملزوماتش ثبت و ضبط است. در حقیقت ارائه موفقیت‌ها به نوعی شناسنامه و عزت و آبرو برای کشور محسوب می‌شود که باید حفظ شوند.
کد خبر: ۴۸۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ - 26October 2021

بازگشایی باغ موزه دفاع مقدس/ صدیقی: آثار دفاع مقدس باید با ثبت در تاریخ حفظ شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌‎پرس، آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در مراسم بازگشایی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تأکید بر لزوم بازدید جوانان از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تاثیر آن بر نسل امروز اظهار داشت: ارائه موفقیت‌ها، آثار هنری، علمی، نظامی، پیشرفت‌های دفاع مقدس برای هر کشوری از ابزار‌های حفظ تاریخ محسوب می‌شود.

وی حفظ آثار دفاع مقدس را یکی از لزومات حفظ تاریخ دانست و افزود: در حقیقت ارائه موفقیت‌ها به نوعی شناسنامه و عزت و آبرو برای کشور محسوب می‌شود که باید حفظ شوند. بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به دلیل ظرفیتی که این مکان دارد، رموز پیروزی، مقاومت، صبر، ایثار و فداکاری را در میان جوانان یادآوری کرده و زنده نگه می‌دارد؛ لذا بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سهم به سزایی در مقاومت و خودباوری جوانان در برابر بیگانگان دارد و آن‌ها را توانمند بار می‎‌آورد.

به گزارش دفاع‌پرس، از روز شنبه ۲۴ مهر، در‌های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر روی عموم باز شده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از آن به صورت گروهی و فردی ضمن تهیه بلیط، از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کنند.

به همین منظور مراجعه‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://iranrhdm.ir و انتخاب گزینه خرید بلیط نسبت به تهیه آن اقدام کنند. گفتنی است سقف تعیین شده برای بازدید گروهی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ۲۰ نفر است. متقاضیان برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، می‌توانند با شماره ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی ۸۱۰ و ۸۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار