رئیس کانون وابستگان ستاد کل نیرو‌های مسلح تأکید کرد؛

ضرورت پرداختن حرفه‌ای رسانه ملی به «وابستگان نیرو‌های مسلح»

سردار «نامور» در پیامی با تبریک انتصاب رئیس جدید صدا و سیما بر ضرورت پرداختن حرفه‌ای رسانه ملی به «وابستگان نیرو‌های مسلح» تأکید کرد.
کد خبر: ۴۸۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ - 13October 2021

آمادگی کانون وابستگان ستاد کل نیرو‌های مسلح برای تبادل نظر با صداوسیمابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم بازنشسته پاسدار «ذبیح‌الله نامور» رئیس کانون وابستگان ستاد کل نیرو‌های مسلح و قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در پیامی انتصاب رئیس جدید سازمان صدا و سیما را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بنام خدا

ن والقلم ومایسطرون

هنر عبارت است از دمیدن روح تعهد در انسان‌ها. (امام خمینی)

برادر عزیز و ارجمند جناب دکتر پیمان جبلی
ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با احترام بار دیگر انتصاب به حق و شایسته‌ی جناب عالی از سوی مقام معظم رهبری (دام برکاته) به عنوان رئیس سازمان را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

با نگرش به تعهد، توان مندی، تخصص و سابقه طولانی مدت جناب عالی در رسانه ملی و حسن اعتماد معظم له، انتظار می‌رود در جهت ارتقاء کمّی و کیفی سازمان در تمامی زمینه‌ها و عرصه‌ها تلاش نموده و همواره همگان شاهد موفقیت جنابعالی و همکاران باشند.

براساس آموزه‌های دینی، اسلامی، ملی و به‌ویژه رهنمود‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری، متخصصان، کارشناسان، دلسوزان وآحاد مردم، ارتقاء و تحول در افق رسانه و آینده‌ای امیدوارترکننده واز جنس «ما می‌توانیم» را برای آن سازمان به ارمغان آورید.

امید است رسانه ملی همواره با شناخت پژوهشی و تخصصی، اهداف صحیح و منطقی، کاربردی، راهبردی و اثر بخش را ترسیم نموده و همچون دانشگاه و نیز یک رسانه دانا و گره‌گشا و در عین حال سرگرم‌کننده موجب ارتقاء معرفت دینی، رفتار مخلصانه، ریشه‌دار کردن شناخت و باورها، مصونیت دادن اذهان جامعه از تاثیر مخرب تهاجم فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و فضای مجازی و...، باور به کارآمدی نظام مقدس (حاصل خون پاک صد‌ها هزار شهید و جانباز و ایثارگر) و همگرایی و آگاه‌سازی گردد.

تاکید بر استفاده از سرمایه‌های عظیم انسانی مختلف، متنوع و نخبه و تهیه و تولید برنامه‌ها و سریال‌های داخلی و فاخر، پرداختن به اقشار مختلف مردم و نیز تحول در بکارگیری مجریان، کارشناسان و خبرنگاران و گزارشگران تخصصی ویژه اقشار و تهیه خبر، گزارش و برنامه از اقصی نقاط کشور و جهان موجب ارزش‌گزاری‌های متعارف در سطح کشور و جهان گردید.

یادآوری می‌شود: وابستگان (بازنشستگان) نیرو‌های مسلح و خانواده‌های آنان حدود پنج درصد جامعه را تشکیل می‌دهند و خواستار پرداختن حرفه‌ای به این قشر عظیم به‌ویژه از نقش و عملکرد آنان در امنیت و آرامش کشور و زدودن رنج دوران بازنشستگی را می‌باشیم.

این مجموعه آمادگی کامل برای برگزاری نشست و تبادل نظر با حضرتعالی و معاونین محترم را دارد.

در پایان شرط انصاف آن است که پیرامون تمامی تلاش‌های ارزشمند صورت گرفته عزیزان سازمان و نیز از برادر ارجمند دکتر عبدالعلی علی‌عسگری رئیس محترم قبلی سازمان تقدیر و تشکر و قدر دانی به عمل آید.

ارادتمند سرتیپ دوم بازنشسته پاسدار ذبیح‌الله نامور
رئیس کانون وابستگان ستاد کل نیرو‌های مسلح و قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص)

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار