آغاز اجرای طرح «نذر آب ۴» توسط هلال احمر یزد در سیستان و بلوچستان

تیم پزشکی و درمانی جمعیت هلال احمر استان یزد در قالب طرح «نذر آب ۴» وارد شهرستان «دلگان» استان سیستان و بلوچستان شد و فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۴۷۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ - 28August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، تیم پزشکی و درمانی هلال احمر استان یزد در قالب طرح «نذر آب ۴» وارد شهرستان «دلگان» سیستان و بلوچستان شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

«محسن حرازی‌زاده یزدی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اعلام خبر فوق اظهار داشت: تیم پزشکی و درمانی جمعیت هلال احمر استان یزد شامل پزشک عمومی، متخصص زنان، متخصص داخلی، متخصص عفونی، متخصص اطفال، ماما، پرستار و تکنسین دارویی است در قالب طرح «نذر آب ۴» در شهرستان «دلگان» استان سیستان و بلوچستان مستقر و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این کاروان به مدت ۲ روز به اهالی منطقه «دلگان» خدمات ارائه می‌کند، افزود: توزیع ۱۲ تانکر ذخیره آب، توزیع بسته‌های حمایتی، معیشتی، بهداشتی، نوشت‌افزار و... از دیگر خدمات این کاروان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد: همچنین اعضای آموزش‌دیده تیم «سحر» جمعیت هلال احمر یزد، با هدف انجام فعالیت‌های بشردوستانه بر محور ایجاد نشاط، شادابی، همدلی و تقویت مشارکت اجتماعی و کار گروهی ویژه کودکان مناطق محروم شهرستان «دلگان» خدماتی را ارائه کردند.

حرازی‌زاده با اعلام اینکه این طرح با همکاری و مشارکت داوطلبان جمعیت هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی استان با هدف ارتقای سطح سلامت خانواده‌های بی‌بضاعت برگزار شد، بیان داشت: در زمان استقرار تیم درمانی و داوطلبان اعزامی جمعیت هلال احمر استان یزد، بیش از ۵۷۰ نفر ویزیت رایگان شدند و تعدادی نیز از خدمات تزریقات و پانسمان و پیراپزشکی (تست قند خون و فشار خون) بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه طرح نذر آب برای چهارمین بار و در نقاط کم‌آب کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: هدف از برگزاری این طرح، رسیدگی به وضعیت معیشتی و سلامتی مردم این مناطق بوده که در این راستا هماهنگی‌هایی با مسئولان استان خراسان جنوبی انجام گرفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: طرح «نذر آب ۴» با مشارکت پزشکان داوطلب و خیرین به‌منظور ارائه خدمات بشردوستانه، با هدف حمایت از زندگی و سلامت جامعه، برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، حمایتی و آموزشی به مناطق محروم و کم‌برخوردار اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها