حجت‌الاسلام «سالاری» آیینه تمام‌نمای غیرت دینی و تکلیف‌محوری

روحانی جوانی که احساس مسئولیت و خدمت صادقانه به مردم محروم، او را با اردوی جهادی همراه کرده است، از فرصت تعطیلات نوروزی استفاده می‌کند و پا در عرصه جهاد و خدمتگزاری خالصانه می‌گذارد؛ او برای نسل جوان کشور نماد و آیینه تمام‌نمای غیرت دینی، تکلیف‌محوری و ولایتمداری است.
کد خبر: ۴۴۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ - 31March 2021

حجت‌الاسلام سالاری؛ آیینه تمام نمای غیرت دینی و تکلیف محوریبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، خبر درگذشت شهادت‌گونۀ روحانی مخلص و طلبۀ جهادگر حجت‌الاسلام والمسلمین «دانیال سالاری» مورخ هفتم فروردین ۱۴۰۰ در برخی رسانه‌ها و سایت‌های خبری درج و موجب تألم خاطر خیل عظیم جامعه جهادی کشور، روحانیون معظم و مردم مناطق محروم جنوب کرمان شد.

روحانی جوانی که احساس مسئولیت و خدمت صادقانه به مردم محروم به او اجازه فراغت نوروزی نمی‌دهد؛ از فرصت تعطیلات نوروزی استفاده کرده و پا در عرصه جهاد و خدمتگزاری خالصانه می‌گذارد تا کم و کاستی‌هایی را که می‌بایست از سوی برخی از مسئولان در طول یک سال کاری برطرف شود، پوشش دهد؛ او برای نسل جوان کشور نماد و آیینه تمام‌نمای غیرت دینی، تکلیف‌محوری و ولایتمداری است.

تلاش‌های مجدانه، خدمات خالصانه و فعالیت‌های جهادگرانه این روحانی بزرگوار که در نهایت به تقدیم جان و عروج شهادت‌گونه به اعلی علیین ختم می‌شود، ما را به یاد آیه «الَّذِینَ ءَامَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَهَدُواْ فِى سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَ لِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ وَأُولَئِکَ هُمُ الْفَآئِزُونَ‏ می‌اندازد»؛ خوشا به حال آنان که اینگونه با خدا معامله کرده و در راه خدمت به خلق، سبکبال به دیدار معبود شتافتند.

عروج ملکوتی و فقدان غم‌انگیز این روحانی غیور در هنگام خدمت به مردم مناطق محروم کشورمان، سند پیشگامی روحانیت در عرصه فعالیت‌های جهادی از دوران دفاع مقدس تاکنون است؛ مشی و سلوک این روحانی جهادگر برای آنان که شاهد حضور بی‌شائبه طلاب و روحانیون متقی در خطوط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل در دوران جنگ تحمیلی بودند، تداعی‌گر هویت زندگی خالصانه شهدای گرانقدری، چون «شیخ فضل‌الله محلاتی» حجت‌الاسلام میثمی و حجت‌الاسلام مصطفی ردانی‌پور است.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام دانیال سالاری از جهادگران روحانی کشور در روز شنبه هفتم فروردین در روستای محروم راسک کرمان که در فاصله‌۳۰ کیلومتری از شهر رمشک و ۱۸۰کیلومتری از شهرستان قلعه گنج قرار دارد در حال خدمت‌رسانی، بر اثر واژگونی یک دستگاه تراکتور به لقاءالله پیوست.

«محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران و آیت‌الله «علیرضا اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور،  با صدور پیام‌هایی عروج شهادت‌گونه حجت‌الاسلام سالاری را تسلیت گفتند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها