سرپرست سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کردستان خبر داد؛

وجود 11 هزار بازنشسته نیروهای مسلح در کردستان

سرپرست سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کردستان از وجود 11 هزار بازنشسته در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ - 12May 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، «محمد عبدی» سرپرست سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کردستان پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان اظهار داشت: 11 هزار بازنشسته در سطح استان کردستان وجود دارند که بیشترین درصد جمعیتی آن مربوط به بازنشستگان سپاه پاسدران و سپس نیروی انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی و وزارت دفاع است.

وی گفت: حدود 88 هزار مشترک شامل شاغلین، فرزندان، مستمری بگیران، وظیفه بگیرها و بازنشستگان نیز توسط سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کردستان خدمات دریافت می کنند.

این مقام مسئول افزود: در زمان مدیر قبل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کردستان اقدامات ارزشمندی صورت گرفت و ما به عنوان خدمتگذار مردم می خواهیم قدم های ارزنده آنها را ادامه دهیم.

عبدی بیان داشت: از تعداد 11 هزار بازنشسته نیروهای مسلح که در استان کردستان وجود دارد حدود 401 نفر از انها از نظر مالی و معیشتی نیازمند هستند و به دلیل بیماری های خاص و سرطانی که به آن مبتلا هستند در تنگنا به سر می برند لذا بر حسب وظیفه ی خود به صورت هدفمند به این افراد کمک و خدمت صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته به صورت رایگان 3 کاروان به مشهد مقدس و دو کاروان از بازنشستگان نیروهای مسلح استان کردستان به شمال اعزام شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم کردستان نیست»، گفت: وظیفه ی ذاتی خود می دانیم که در راستای خدمتگزاری به نظام و خدمتگزاری به ملت قدم برداریم و آمادگی کامل را داریم که در حوزه های مختلف با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تعامل و همکاری داشته باشیم.

بازنشستگان اتاق فکر نیروهای مسلح هستند

در ادامه سردار «ذبیح الله مالکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان ادامه داد: این سازمان آمادگی لازم برای همکاری با سازمان نیروهای مسلح تامین اجتماعی استان کردستان را در زمینه های مختلف از جمله ثبت و ضبط خاطرات پیشکسوتان دوران دفاع مقدس دارد.

وی با بیان اینکه بازنشستگان اتاق فکر نیروهای مسلح بوده و نباید فراموش شوند، گفت:  امروز با تلاش این افراد به امنیت پایداری رسیده ایم.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان با اشاره به لزوم ترویج روحیه ایثارگری گفت: باید تلاش شود تا در زمینه دفاع مقدس این بستر ایجاد شود که بتوان فضای مناسب برای گفتمان‌سازی آماده شود و پیشکسوتان بتوانند خاطرات دوران دفاع مقدس خود را یادآوری کنند تا بتوانیم به صورت کتاب چاپ شود و برای آیندگان ما درس باشند.

سردار مالکی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در موازنه قدرت، حرف برای گفتن دارد، اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی عزت، الگو و افتخاری برای دیگر کشورها هستیم.

وی گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان نیز این آمادگی لازمه را دارد تا کتابهایی از خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس را در اختیار سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح قرار دهد تا مابقی بازنشستگان نیز بتوانند از آن بهره ببرند.

وی با بیان اینکه ملت ایران برای به دست آوردن انقلاب خون زیادی تقدیم کرده است، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای خوبی نصیب کشور شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار