معاون فرهنگی پژوهشی بنیاد شهید مازندران:

تجلیل از خانواده‌های شهدا از اولویت‌های هفته دفاع مقدس است

نصرالله نصرالهی گفت: عطرافشانی و گلباران مزار شهدا و دیدار و تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان از اولویت‌های مهم کمیته ایثارگران در هفته دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۶۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲ - 15September 2019

تجلیل از خانواده‌های شهدا از اولویت‌های هفته دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «نصرالله نصرالهی» معاون فرهنگی پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز در جلسه کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، پاسداشت دلاوری‌ها، از خود گذشتگی، رشادت‌ها و فداکاری مردان و زنانی است که از جان خویش گذشتند و به اوج ایثار و شهادت رسیدند.

نصرالهی با اشاره به دو برنامه محوری در این ایام افزود: عطرافشانی و گلباران مزار شهدا و دیدار و تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان از اولویت‌های مهم این کمیته در هفته دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهیدان و سپاسگزاری از صبر و بردباری خانواده‌های مکرم شهدا و ایثارگران، وظیفه‌ای ملی و همگانی است و همه مسئولین باید در زنده نگه داشتن یاد شهدا در جامعه مشارکت فعال و چشمگیر داشته باشند.

معاون فرهنگی پژوهشی بنیاد مازندران نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، برپایی نمایشگاه عکس هفته دفاع مقدس، تعویض پرچم قبور مطهر شهدا و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

وی همچنین پیاده‌روی جامعه ایثارگری، همایش پل بعثت، اعزام پیام آوران ایثار به مدارس جهت روایتگری، برگزاری یادواره شهدا در سطح استان، رژه نیروهای مسلح با حضور جانبازان قطع نخاعی، تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس، فضاسازی ادارات را از دیگر برنامه‌های کمیته ایثارگران در این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها