در دیدار حجت‌الاسلام حاجی صادقی با مدیر رادیو معارف عنوان شد؛

ارتقاء همکاری رادیو معارف با حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران

ارتقاء تعامل و همکاری رادیو معارف با حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با مدیر رادیو معارف مورد تاکید قرار گرفت.
کد خبر: ۳۶۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ - 15September 2019

ارتقاء همکاری رادیو معارف با حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسدارانبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه‌ای با مدیران رادیو معارف، خواستار افزایش تعامل این رسانه دینی با حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران شد.

وی افزود: رادیو معارف یکی از رسانه‌های موفق در حوزه معارف اسلامی و دفاع مقدس است که توانسته نقش بسیار مطلوبی در جامعه ایجاد و مخاطبان خوبی را از قشر فرهیخته و تأثیرگذار جذب کند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: می‌توانیم با تولید برنامه‌ها در حوزه دشمن شناسی به ارتقاء سطح بینش سیاسی و دینی مخاطبان کمک کنیم.

در ادامه این نشست کاویانی سرپرست رادیو معارف گزارشی از فعالیت‌های این رسانه دینی در تولید برنامه‌های با موضوع دفاع مقدس، بیداری اسلامی و دشمن شناسی ارائه داد و آمادگی رادیو معارف را برای تعامل بیشتر این دو مجموعه اعلام داشت.

دراین جلسه راه‌های همکاری و هم افزایی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با رادیو معارف بررسی شد و موضوعاتی از قبیل: آموزش رادیویی برای کارکنان و خانواده‌های سپاه و ساخت برنامه‌های مستد رادیویی نیز در این جلسه مطرح شد.

در ادامه نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف رادیو معارف و رادیو محرم، در برنامه «حماسه پایداری» که در هفته دفاع مقدس از رادیو معارف پخش می‌شود به عنوان کارشناس برنامه حضور یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها