سردار جلالی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نیازمند رویکرد جدید علمی و فنی در حوزه دفاعی هستیم

رئیس سازمان پدافند غیر عامل با اشاره به اینکه نوع تهدیدات و ماهیت آن‌ها تغییر کرده است، گفت: نیازمند رویکرد جدید علمی و فنی در حوزه دفاعی هستیم.
کد خبر: ۳۵۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 09July 2019

تهدیدات و ماهیت آن تغییر کرده است/ نیازمند رویکرد جدی علمی و فنی دفاعی هستیمسردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیر عامل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به تهدیدات سایبری دشمن اظهار داشت: نوع تهدیدات و ماهیت آن‌ها تغییر کرده است و دفاع ما باید متناسب با تهدیدات دشمن شکل بگیرد.

وی ادامه داد: ما با یک ابرقدرت همچون آمریکا درگیر هستیم که حداکثر تکنولوژی و دانش را در اختیار دارد؛ لذا تلاش‌های ما برای فعالیت در حوزه دانش دفاعی باید در همین سطح متمرکز و دنبال شود.

سردار جلالی خاطرنشان کرد: طبیعتا برای مقابله با تهدیدات دشمن در همه حوزه‎ها، نیازمند رویکرد جدید علمی و فنی در حوزه دفاعی هستیم.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل افزود: کشور ما امروز از امنیت لازم برخوردار است و این نشان‌دهنده این است که ما توانسته‌ایم تهدیدات را به نحو مطلوبی پاسخ دهیم.

وی ادامه داد: با وجود اشکالاتی که در حوزه سایبری داریم و البته در حال برطرف کردن آن‌ها هستیم، امروز کشور ما با تهدیدات امنیتی و سایبری به خوبی مقابله کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها