مراسم بزرگداشت «کتاب سرباز کوچک امام» برگزار می‌شود

مدیر انتشارات موسسه پیام آزادگان از برگزاری مراسم بزرگداشت کتاب «مدیر انتشارات موسسه پیام آزادگان» در ۱۶ اردیبهشت‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۲۸۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ - 28April 2018

مراسم بزرگداشت کتاب «کتاب سرباز کوچک امام» برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، بیژن کیانی مدیر انتشارات موسسه پیام آزادگان اظهار داشت: آئین بزرگداشت «کتاب سرباز کوچک امام» روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه با حضور مقامات کشوری و لشکری در تالار حوزه هنری برگزار خواهد شد.

وی افزود: تقریظ مقام معظم رهبری بر این کتاب، به واقع یک اتفاق مبارک برای موسسه پیام آزدگان است و انتشارات این موسسه پس از سال‌ها توانست اثر ماندگاری را تولید کند که در خور تقریظ و حاشیه‌نگاری معظم له باشد و به‌عنوان یک اثر منحصر به فرد در حوزه دفاع مقدس پذیرفته شود.

مدیر انتشارات موسسه پیام آزادگان در ادامه گفت: با توجه به تقریظ مقام معظم رهبری و تشخیص ایشان مبنی بر برجسته شدن این کتاب در جامعه، برای اینکه این تقریظ به درستی تبیین و به‌ جامعه معرفی شود، تصمیم گرفته شد برنامه ویژه‌ای تحت عنوان «معرفی کتاب سرباز کوچک امام» برگزار شود.

کیانی در پایان عنوان کرد: در این مراسم از بسیاری از چهره‌های شناخته شده سیاسی، فرهنگی، علمی و آزاده دعوت شده که در این مراسم حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و نیز حجت‌الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران سخنرانی خواهند داشت.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار