سردار کارگر خبر داد؛

بهره‌برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد در دهه فجر/ پیروز اصلی دفاع مقدس مردم بودند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان این‌که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: دفاع مقدس به تمامی جناح‌ها و گروه‌ها تعلق داردY زیرا پیروز اصلی دفاع مقدس مردم بودند.
کد خبر: ۲۷۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ - 13December 2017

بهره‌برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد در دهه فجر/ پیروز اصلی دفاع مقدس مردم بودند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امروز (چهارشنبه 22 آذرماه) در جمع کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، اظهار داشت: استان یزد از قابلیت‌ها و توانایی‌های خوبی برخوردار است و از سال گذشته نیز تاکنون، ساخت مرکز فرهنگی این استان پیشرفت قابل توجهی داشته است که این را مرهون کارکنان و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هستیم.

وی با بیان این‌که نقش قابل تقدیر استان یزد در دوران انقلاب و دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست، افزود: استان یزد در بسیاری از زمینه‌ها خصوصاً تاریخ شفاهی دفاع مقدس با منابعی که جذب کرده است، توانسته بسیار تأثیر‌گذار و توانمند انجام وظیفه کند.

سردار کارگر با بیان این‌که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به تمامی جناح‌ها و گروه‌ها تعلق دارد؛ زیرا پیروز اصلی دفاع مقدس مردم بودند.

وی گفت: از همکاری‌هایی که ادارت و سازمان‌ها برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد کرده‌اند، سپاسگزارم و از شما عزیزان می‌خواهم که در حفظ و نگه‌داری از این مرکز مقدس بکوشید و تلاش خود را برای این مهم به نحوه احسن بکار گیرید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها