سرلشکر صفوی:

آمریکایی‌ها مجبورند به ایران قدرتمند امتیاز بدهند/ ایران دست برتر را در منطقه غرب آسیا دارد

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: جمهوری اسلامی ایران توانسته است تاثیرگذار اصلی در منطقه غرب آسیا باشد و آمریکایی‌ها مجبور هستند به ایران قدرتمند امتیاز بدهند، چرا که دست برتر با ایران است.
کد خبر: ۲۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷ - 02September 2014

آمریکایی‌ها مجبورند به ایران قدرتمند امتیاز بدهند/ ایران دست برتر را در منطقه غرب آسیا دارد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، در جمع شورای فرماندهان و مسئولین سپاه ثارالله(ع) استان کرمان با اشاره به رسالت کنونی سپاه، اظهار داشت: رسالت ما پاسداران در دهه چهارم انقلاب سختتر از دهههای قبل شده است، زیرا ممکن است تهدیدات از لحاظ سختافزاری کمتر شده باشند، ولی از نظر نرمافزاری، پیچیدگی مسائل بیشتر شده است و علت اصلی آن هم درهم تنیدگی مسائل فرهنگی، اقتصادی، سیاسی با امنیت ملی است.

وی در تشریح عوامل و شاخصههای توانمندساز سپاه، بیان داشت: کسب دانایی و ارتقاء علمی در ابعاد مختلف جهت دفاع از امنیت ملی پایدار انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و فهم و درک مسائل راهبردی و تغییر و تحولات پیرامونی جمهوری اسلامی ایران مانند مسائل سوریه، لبنان، عراق، غزه و یمن و اینکه قدرت آمریکاییها رو به کاهش میرود و دیگر مانند گذشته نمیتوانند در مسائل منطقه یکهتاز باشند، باید در اولویت این نهاد انقلابی باشد.

سردار صفوی تقویت مبانی اعتقادی و بصیرت سیاسی با انس بیشتر و معرفت قرآن و معارف اهل بیت، خصوصا تفکر مهدویت و شناخت نسبت به جهان اسلام و آمادهسازی تشکیل امت واحده و همچنین حرکت به سمت فرهنگ و تمدن نوین اسلامی را از شاخصههای لازم و جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: کسب آمادگیهای رزمی و انگیزههای جهادی و اشراف اطلاعاتی نسبت به توطئههای دشمنان داخلی و خارجی برای عموم پاسداران یک ضرورت است.

وی ادامه داد: در عرصه سازندگی کشور و در پروژههای کلان که توسط قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) اجرا میشود و همچنین در کارهای مرتبط با بسیج سازندگی در مناطق محروم  کشور، سپاه به دولت کمک میکند.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا درباره کمک به نهضتهای آزادیبخش اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی هم عنوان کرد: کمک به نهضتهای آزادیبخش اسلامی که در مقابل رژیم صهیونیستی مشغول جهاد هستند در راستای دفاع عمیق استراتژیک در مقابل تهدیدات احتمالی این رژیم جنایتکار علیه انقلاب اسلامی است و باید ادامه یابد.

سردار صفوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به متجاوزان، تأکید کرد: آمریکاییها علت شکست خود را در صحنههای مختلف، بهخوبی درک میکنند و همچنین اسرائیلیها میدانند هواپیمای بدون سرنشینی که در جهت اهداف خود به خاک جمهوری اسلامی ایران ارسال کردند و نیروی هوافضای سپاه با اقتدار و با اولین موشک آن را منهدم کرد، این اقدام پیامآور عزت و آمادگی همهجانبه نیروی هوافضای سپاه است که در آینده برای هرگونه تهدیدی، بدون اتلاف وقت با پاسخی کوبنده و قاطع روبرو خواهند بود.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیتالله العظمی امام خامنهای بهعنوان رهبر قدرتمند جهان اسلام  در مقابل آمریکاییها و صهیونیستها ایستاده است و صهیونیستها در عرصههای مختلفی شکست خوردهاند و رهبری انقلاب اسلامی فرمانده دفاع از بلاد اسلامی است و آن را یک وظیفه الهی میداند.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به سخنان خود در راهپیمایی روز قدس مشهد مقدس، خاطرنشان کرد: در روز قدس، در مشهد مقدس دو نکته را پیشبینی کردم؛ نخست آن که سران رژیم صهیونیستی عقل استراتژیک ندارند و دوم آن که این جنگ به نفع و پیروزی فلسطینیها همراه خواهد بود. دلیل پیروزی فلسطینیها این است که با تمام اعتقاداتشان جنگیدند و شهدای بسیاری را در این راه دادند.

سردار صفوی یادآور شد: شهادتطلبی را، شهیدان ایران اسلامی به گروههای مقاومت فلسطینی آموختند در واقع دفاع مقدس ایران الگویی برای مجاهدان فلسطینی شد؛ بدین معنی که راه آزادی فلسطین از مسیر قرآن و اسلام و جهاد و شهادت میگذرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار