بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 37/ امیر شاهین راد در گفت‌وگو با دفاع پرس:

راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی با هدف نابودی اقتصاد منطقه است

امیر سرتیپ شاهین راد راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی در کشورهای منطقه توسط آمریکا و هم‌پیمانانش را در راستای نابودی اقتصاد کشورهای منطقه عنوان کرد.
کد خبر: ۲۶۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ - 28October 2017
راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی در منطقه با هدف نابودی اقتصاد منطقه استامیر سرتیپ «فرض الله شاهین راد» با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که در مصلی امام خمینی تهران در حال برگزاری است، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس با اشاره به تغییر در ساختار نظامی‌گری و آرایش جنگی در عصر کنونی اظهار داشت: نوع تحرک یگا‌ن‌ها برای جنگ و دفاع در شرایط کنونی تغییرات گسترده‌ای کرده است.

وی ادامه داد: شاید قبلا حرکت نیروهای مهاجم با هدف تسخیر زمین و کشورگشایی بود اما به تدریج وقتی جمعیت افزایش می‌یابد، اقتصاد در راس قرار می‌گیرد؛ لذا امروزه شاهد جنگ‌های نیابتی در منطقه هستیم.

این فرمانده پیشکسوت ارتشی دوران دفاع مقدس گفت: کشورهایی که به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود هستند، کشور ثالثی را انتخاب می‌کنند تا برای دستیابی به هدف هزینه کمتری پرداخت کنند.

وی بیان کرد: جنگ نیابتی برای جمهوری اسلامی ایران نیز در منطقه وجود دارد و از روابط خود برای دفاع استفاده می کنیم.

امیر شاهین راد گفت: دنیا برای اینکه با این جنگ‌های نیابتی ما را حذف کند، محدودیت هایی را نیز به ما اعمال می کند و در این راستا برنامه ریزی کرده است.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار