سرلشکر ایزدی:

قدرت نرم ایران در منطقه برتر است/ جمهوری اسلامی در راه رسیدن به مرجعیت علمی جهان

معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در قابلیت نرم از چنان ظرفیتی برخوردار است که حرف اول را در منطقه می‌زند.
کد خبر: ۲۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰ - 11June 2014

قدرت نرم ایران در منطقه برتر است/ جمهوری اسلامی در راه رسیدن به مرجعیت علمی جهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف ستادکل نیروهای مسلح در اولین همایش معرفی حوزه راهبردی علوم و فناوری دفاعی؛ امنیتی و نظامی که هم اکنون در حال برگزاری است، اظهار کرد: امام علی (ع) علم را سلطان میدانند که اگر کسی به آن دست یافت و حجابها را در هم نوردید، پس از طی مراحل مختلف، در دنیا و آخرت به فلاح میرسد.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز در سالهای اخیر حمایت ویژهای از تولید علم داشتهاند و سه پایه برای پیشرفت اجتماع تعریف کردهاند. ایشان پایه اصلی پیشرفت را علم می دانند و نقشی تاریخی را در این مسیر ایفا کردهاند. امیدوارم ما بتواینم پاسخگوی مطالبه ایشان در مسیر تعالی جمهوری اسلامی ایران باشیم.

سرلشکر ایزدی با اشاره به نقش علم و فناوری در معماری آینده نیروهای مسلح تصریح کرد: اگر میخواهیم نیروی مسلح زندهای داشته باشیم باید مشحون از دانش بنیانی باشد و درعرصههای مختلف با توجه به پیچیدگی صحنههای مقابل آماده شود.

معاون امور راهبردی و اشراف ستادکل نیروهای مسلح در ادامه با بیان اینکه ما در دفاع مقدس با استفاده از علم و ایمان توانستیم پیروز میدان باشیم، گفت: حضرت امام خمینی (ره) در اواخر عمرشان خطاب به بسیجیان فرمودند شما نشان دادید با مدیریت صحیح می توان فاتح جهان شد.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در قابلیت نرم از چنان ظرفیتی برخوردار است که دست برتر را در منطقه دارد.

سرلشکر ایزدی تاکید کرد: برای نیل به اهداف مقدس انقلاب اسلامی و ایجاد تمدن نوین اسلامی لازم است ارتش، سپاه، وزارتخانهها و دستگاههای مختلف خود را آماده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال همطرازی علمی در سال 1404 و مرجعیت علمی دنیا در سال 1440 است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار