سردار فضلی‌:

مهمترین گزینه دفاعی ما مردم هستند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا و غرب مجاز نیستند و نباید به خود اجازه دهند که در مسائل داخلی ما دخالت کنند؛ به تعبیر دیگر غرب حق فضولی کردن در امور داخلی ما را ندارد.
کد خبر: ۱۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲ - 09March 2014

مهمترین گزینه دفاعی ما مردم هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردارعلی فضلی در پاسخ به این سوال که آیا در مذاکرات اخیر هسته ای در ژنو مباحثی خارج از مسائل هسته ای مطرح شده است، اظهار کرد: در موضوع مذاکرات خوشبختانه وزارت خارجه و دولت محترم تلاش های خود را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: رهبری راه مذاکرات با غرب را برای دولت و وزیر خارجه باز گذاشته اما خطوط قرمز را هم بیان کردهاند؛ رئیس محترم جمهور را هم به همراه وزیر امور خارجه این خطوط را رعایت کردند و از این به بعد هم رعایت می کنند.

رییس ستاد راهیان نور کشور اعلام کرد: آمریکا و غرب مجاز نیست و نباید به خود اجازه دهد که در مسائل داخلی ما دخالت کنند یا به تعبیر دیگر غرب حق فضولی کردن در امور داخلی ما را ندارد؛ این حق طبیعی ماست که در دفاع از کشور و مردم در بالاترین سطح از آمادگی دفاعی و رزمی باشیم.

مهمترین گزینه دفاعی ما مردم به ویژه بسیج هستند

فضلی یادآور شد: مهمترین دفاع ما دفاع مردمی است و مردم در کنار نیروهای مسلح سالهاست که آمادگی خود را برای دفاع از کشور اعلام کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون شاهد اجرای رزمایش های بسیج در کنار دیگر رزمایش ها در کشور بوده ایم و این رزمایشها در آینده نیز ادامه دارد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رزمایشهایی سالهای گذشته و برخی از رزمایشهای هفتههای اخیر در کشور توسط نیروی مقاومت بسیج خاطرنشان شد: در هفته گذشته 156 گردان بیت المقدس در 76 شهرستان در سطح کشور رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» را اجرا کردند و آمادگی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

هیچ کس حق دخالت در امور داخلی کشور ما را ندارد

فضلی تأکید کرد: آمادگی دفاعی حق طبیعی ماست و ما ارتقا توان رزمی نیروها را بیشتر از گذشته و به صورت شبانه روزی پیگیری می کنیم.

وی یادآور شد: ما هم از رسانه ها این مطلب را شنیده ایم که مسائل موشکی در مذاکرات مطرح شده است؛ اما اعلام می کنیم در حوزه موشکی هیچ کس حق دخالت در امور ما را ندارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار