سردار فضلی عنوان کرد

روحیه شهادت و ایثارگری باید به نسل‌های جوان منتقل شود/ شهید بابایی مصداق بارز حجت بصیرتی است

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: روحیه شهادت و ایثارگری باید به نسل‌های جوان، نوجوان و نسل‌های آینده منتقل شود.
کد خبر: ۱۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۴ - 02February 2014

روحیه شهادت و ایثارگری باید به نسل‌های جوان منتقل شود/ شهید بابایی مصداق بارز حجت بصیرتی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار علی فضلی جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در نخستین یادواره شهدای محله امامزاده حسین (ع) قزوین که همزمان با دوازدهم بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) همچون نوری بود که ظلمت را از جا برکند و با ورود ایشان برکات زیادی به ایران وارد شد.

وی افزود: به برکت همین مجاهدتها و از خودگذشتگیها امروز کشور در آسایش و امنیت به سر میبرد.
سردار فضلی در ادامه به توانمندیهای رزمندگان قزوین اشاره کرد و اذعان داشت: استان قزوین در پیروزی انقلاب اسلامی ۱۸ شهید و در دوران هشت سال دفاع مقدس سه هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

وی خاطر نشان کرد: هفت هزار جانباز، ششصد آزاده و حدود ۳۰ هزار رزمندگان از استان قزوین رو در رو با دشمنان در جبههها پیکار کردند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: شهید بابایی مصداق بارز و روشن از حجت بصیرتی است و امروز فرزندان ایران به تاسی از شهید بابایی راه راهیان نور را طی میکنند.

وی ادامه داد: مردم ولایت مدار استان قزوین در دوران انقلاب و دفاع مقدس و در مواجه با همه فتنهها مخصوصا فتنه ۸۸ با بصیرت عمل کردند و خوب امتحان خود را پس دادند.

سردار فضلی در پایان به همت آن دوران طلایی و تکلیف امروز همه ولایت مداران اشاره کرد و گفت: این شهادت و ایثارگریها باید به نسل نوجوان، جوان و نسلهای آینده منتقل شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار