سردار سلامی:

شهدا سند اقتدار و کرامت ملت هستند/ آل سعود کانون شرارت منطقه و جهان است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شهدا برای یک ملت هم جاودانگی به ارمغان می‌آورند و هم سند اقتدار، منزلت و کرامت یک ملت هستند.
کد خبر: ۳۳۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ - 19February 2019

سلامیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی زاهدان که در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز عطر شهادت حافظان حریم امنیت و حرمت‌نگه‌داران نوامیس و هویت انقلابی-اسلامی ملت بزرگ و شریف ایران در کوچه‌ها و شهرهایمان پیچیده است.

وی با تسلیت شهادت این پاسداران افزود: این واقعه از این جهت بزرگ بود که بعثتی را در قلب‌ها ایجاد کرد و همه ملت ایران یکپارچه رأفت و مهربانی شدند و دوباره روح شهادت را که جوهر اصلی جاودانگی است در ملت ما جاری کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: جامعه ما به واسطه شهادت به بقای عزتمندانه رسیده است؛ چون جنس شهادت جنس حیات است و قرآن نیز می‌فرماید شهدا زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند.

سردار سلامی ادامه داد: شهدا برای یک ملت هم جاودانگی به ارمغان می‌آورند و هم سند اقتدار، منزلت و کرامت یک ملت هستند.

وی افزود: آنان برای احیای دین، حفظ و مجد دین و حاکمیت بخشیدن به خورشید دین اسلام جان خود را فدای حقیقت عظمی که همان دین مبین اسلام است فدا کردند؛ پس شهادت ضامن حقیقت‌بخشی حاکمیت اسلام است.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: شهدا برای ما عزت، شکوه، سربلندی، آرامش، الهام، ایمان و همه فضائل را به نمایش گذاشتند و الگوی جاودانگی ملت ایران شدند.

سردار سلامی گفت: شهادت تنها به هنرنمایی این ۲۸ لاله سرخ زیبای ما خلاصه نمی‌شود، بلکه وقتی یک ملت این عزیزان را تا عرش تشییع و بدرقه می‌کند، ارزش و هویت آن بیشتر بروز و ظهور می‌یابد.

وی تأکید کرد: ملتی که از مرگ در راه آرمان‌ها نمی‌هراسد، شکست نخواهد خورد و شهادت رمز اقتدار و عزت یک ملت است.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: فرهنگ شهادت امروز در پیکره جان این ملت جاری است، پس شهادت اتفاق ناگواری نیست و شهادت این عزیزان نشان از ایستادگی جوانان ما در مقابل دشمنان دارد.

سردار سلامی بیان کرد: جوانان ما امروز در راه خدا از همه داشته‌های خود گذشتند، تا ملت به آرمان‌هایش برسد؛ این نشانه زیبایی است که نشان می‌دهد پاسداران این نسل از جنس دفاع مقدس هستند.

وی افزود: شهادت این عزیزان نشان داد که هنوز لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان که در سنگین‌ترین مقاطع نبرد دوران دفاع مقدس، آفرینش‌گر صحنه‌های زیبای دفاع و رشادت بود، همچنان زنده است و حیات دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حرکت لازم بود تا محاسبات جهان را تغییر دهد. حضور گسترده مردم فرضیه‌های شوم شیاطین را باطل کرد و باطل‌السحر نظریه‌های دشمن بود.

سردار سلامی اضافه کرد: این حضور گسترده نشان داد که مردم در این راهپیمایی، عمیق‌تر از گذشته و با آگاهی مؤمنانه، موقعیت خطیر اسلام را بیشتر از هر زمان دیگری درک کرده‌اند. ۲۲ بهمن امسال تجلی آگاهی و ایمان بود.

وی با بیان اینکه شکست قطعی دشمن انتهای کار ما است، تأکید کرد: هرگز سلاح‌ها را بر زمین نمی‌گذاریم و انتقام خون شهیدان این حادثه تروریستی را خواهیم گرفت.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: این یک جنگ است و یک حادثه نیست، جنگ ما با دشمنان محلی نیست و به یک نقطه و یک منطقه ختم نمی‌شود، بلکه ما با آنان جهانی مبارزه می‌کنیم.

سردار سلامی افزود: اینگونه اقدامات ناشی از سیلی‌هایی است که دشمنان از ما خورده‌اند؛ آن‌قدر سیلی خورده‌اند که این حرکات تروریستی در مقابل آن ناچیز است.

وی اظهار داشت: ما دشمنان خود را به خوبی می‌شناسیم و برای شکست آمریکا، اسرائیل و شرکا و متحدان آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه معیار این حوادث چند تروریست کوردل نیستند، بلکه ظهور استراتژی یک تاکتیک خطرناک جهانی است، افزود: مرزبانان جمهوری اسلامی امروز خود را برای مقابله با هر گونه تهدید در هر مقیاس و ابعادی آماده کرده‌اند.

سردار سلامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رژیم آل سعود امروز کانون شرارت منطقه و جهان است، گفت: امروز به واسطه اسلام ناب محمدی، مرکز ثقل قدرت از جهان استکبار به سمت جهان اسلام در حال جابجایی و تغییر است و دشمن از همین موضوع هراس دارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار