فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

اعتماد مردم پشتوانه ارتش است

امیر معصومی گفت: ارتش به عنوان یک سرمایه ارزشمند در تامین امنیت و حراست از مرزهای کشور و خدمات‌رسانی به مردم در بحران‌های مختلف از اعتماد مردم برخوردار است.
کد خبر: ۶۶۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸ - 16May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در جمع سی و چهارمین دوره اعزامی دانشجویان دانشگاه دافوس به این منطقه پدافندی، با اشاره به حماسه‌آفرینی‌ها و دلاورمردی‌های غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از وطن، دین و مردم، اظهار داشت: ارتش همواره در کنار مردم بوده و هست و خود را جدای از مردم نمی‌داند.

وی با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش مردمی است، افزود: بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد و همگان طی این مدت شاهد هستند که ارتش در خدمت به مردم و انقلاب اسلامی، ثابت قدم و استوار است.

اعتماد مردم پشتوانه ارتش است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با تاکید به اینکه ارتش در دوران دفاع مقدس با تقدیم شهدای زیادی و جامعه بزرگ ایثارگری دین خود را به انقلاب و نظام مقدس اسلامی ادا کرد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی بعد از دوران دفاع مقدس تنها در پادگان‌ها نماند و متناسب با علم روز پیشرفت کرد و امروز دانشمندان فراوانی در ارتش مشغول خدمت به علم و فناوری هستند.

امیر معصومی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وحدت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ابراز داشت: امروزه دشمنان از ابهت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که ارتش نیز عضو آن است، تحت لوای مرجعی عالیقدر و رهبری فرزانه می‌هراسند و این حاصل پیوند ناگسستنی آنان با ولایت‌فقیه و شجاعت نیروها است.

اعتماد مردم پشتوانه ارتش است

وی خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند دفاع مقدس محدود و محصور به جنگ نمی‌شود و امروز نیز بر تمام دلسوزان اسلام و انقلاب فرض است تا همچون برهه جنگ تحمیلی، در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نیز در میدان رزم حضور داشته باشند.

گفتنی این مراسم با تقدیر از دانشجویان دافوس خاتمه یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار