دیدار دانشجویان دافوس ارتش با فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب کشور

 امیر سرتیپ دوم «عباس عظیمی» گفت: عملیات وعده صادق یک شاهکار نظامی بی نظیری بود که نیروهای مسلح ما توانستند این عملیات را با موفقیت و با دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده به پایان برسانند.
کد خبر: ۶۶۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲ - 13May 2024

دیدار دانشجویان دافوس ارتش با فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب کشور

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، دیدار دانشجویان دافوس ارتش با فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب دانشجویان دوره ۳۴ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با حضور در ستاد منطقه پدافندهوایی شمالغرب کشور با امیر سرتیپ دوم عظیمی فرمانده این یگان پدافندی دیدار و گفتگو کردند.

 امیر سرتیپ دوم «عباس عظیمی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب در این دیدار با بیان اینکه آسمان منطقه پدافندهوایی شمال غرب به عنوان دروازه هوایی ورود به کشورهای اروپایی است و از اهمیت استراتژیک بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: تردد و ترافیک هوایی که در این منطقه از آسمان کشور وجود دارد ایجاب می کند کارکنان این منطقه بصورت ۲۴ ساعته و لحظه ای کار رصد و پایش پروازهای عبوری را انجام دهند. وی تاکید کرد: با وجود حجم بالای ترانزیت هوایی در این بخش از آسمان کشور، کارکنان متخصص پدافند هوایی با تلاش های شبانه روزی و هم افزایی با مجموعه شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور، امنیت مرزهای هوایی آسمان منطقه شمالغرب را به خوبی ایجاد و تحت الاختیار دارند.

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب در ادامه به عملیات وعده صادق اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق یک شاهکار نظامی بی نظیری بود که نیروهای مسلح ما توانستند این عملیات را با موفقیت و با دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده به پایان برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار