امام جمعه موقت اصفهان:

جهان باید چهره واقعی آمریکا را ببیند

حجت‌الاسلام میردامادی، با بیان اینکه آمریکا این روزها به طور فجیع اساتید و دانشجویان را بازداشت می‌کند، گفت: جهان باید چهره واقعی این حکومت را ببیند و متوجه آن شود.
کد خبر: ۶۶۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵ - 10May 2024

جهان باید چهره واقعی آمریکا را ببیندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «سید مجتبی میردامادی» امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به بیداری جهان و جنایات آمریکا، اظهار داشت: جهان باید چهره واقعی این حکومت را ببیند و متوجه جنایات آنها شود.

وی با اشاره به دستگیری جوانان حامی فلسطین در آمریکا و کشورهای مدعی آزادی بیان، افزود: رهبر معظم انقلاب چندی پیش تاکید کردند که ملت‌ها در سراسر جهان باید بیدار شوند، بنابراین باید باز هم امروز مرگ بر آمریکا بگوییم. زیرا امروز ارتش وحشی آمریکا به طور فجیع اساتید و دانشجویان را بازداشت می‌کند، امروز دنیا باید متوجه بشود که چهره واقعی آمریکا این است.

امام جمعه موقت اصفهان بیان داشت: از طرف دیگر رهبر معظم انقلاب درباره حج فرمودند که حج امسال حج برائت است؛ امسال حجاج عزیز باید به یاد حضرت ابراهیم خلیل(ع) باشند که با شکستن بت‌ها یاد خدا را زنده کرد.

وی ادامه داد: امسال جنایت‌های رژیم صهیونیستی و مظلومیت غزه باید گفته شود، امروز ملت‌ها در مقابل حکومت‌ها بیدار شده‌اند و هزار دانشجو علیه صهیونیست دست به اعتراض زده‌اند و این بشارت بزرگی است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به میلاد حضرت معصومه (س) تصریح کرد: حضرت معصومه (س) زمانی که بیمار شدند توصیه کردند من را به قم ببرید، شاید آگاهی داشتند این شهر روزی به مانند یک خورشید خواهد شد، همان‌طوری که شاهد بودیم امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و هزار دانشمند از این شهر مقدس ظهور کرده‌اند.

وی افزود: ضرورت دارد در دهه کرامت نسبت به کمک به فقرا و مریض‌هایی که توانایی پرداخت هزینه درمان خود را ندارند توجه داشته باشیم، همچنین مسئولین نیز لازم است توجه داشته باشند زیرا بزرگ‌ترین وظیفه مسئولین امروز بهبود وضعیت معیشتی مردم است.

حجت‌الاسلام میردامادی ادامه داد: مردم شهیدپرور اصفهان شما را به تقوای الهی توصیه می‌کنم زیرا کلید بهشت تقوا است، خداوند متعال در قرآن کریم تاکید کرده است که بهشت از آن متقین است که خود را در مقابل وسوسه‌های شیطان محافظت می‌کنند و حتی در خلوت از خداوند می‌ترسند.

وی ادامه داد: هرچه در کسب تقوا کوتاهی کنیم ضرر خواهیم کرد، زیرا در قرآن کریم تاکید شده است متقین در دنیا اهل احسان بود و آخرت خداوند هرچه بخواهند به آن‌ها عطا خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار