فرماندار بشرویه:

«فرهنگ‌سازی» یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس است

«علیزاده» یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس را «فرهنگ‌سازی» دانست و گفت: در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با ازخودگذشتی‌ها و ایثارگری‌های فراوان، آیین و مرامی را بنیان نهادند و ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی برای نسل‌های جدید و آینده ماندگار شد.
کد خبر: ۶۶۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵ - 07May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «حسن علیزاده» فرماندار شهرستان بشرویه امروز (سه‌شنبه) در نشست شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بشرویه، اظهار داشت: شهدا با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های خود نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند تا آن امروز به درختی تنومند و قدرتمند تبدیل شود.

وی اقتدار و قدرت کنونی جمهوری اسلامی را مرهون استقامت و ایستادگی ملت و رزمندگان جان برکف اسلام و شهدا دانست و بیان کرد: بدخواهان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب به‌دنبال شکست آن بودند که با ایستادگی و مقاومت مردم همواره در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام ماندند.

فرماندار بشرویه تبیین کرد: مردم ایران با روحیه بسیجی و انسجام و ایمان خود از نظامی و غیرنظامی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در مقابل رژیم بعثی عراق ایستادند و امروز به واسطه همین آگاهی و شجاعت به الگویی برای ملل مظلوم و تحت ستم دنیا تبدیل شده‌اند.

علیزاده یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس را «فرهنگ‌سازی» دانست و گفت: در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‌ها و ایثارگری‌های فراوان، آیین و مرامی را بنیان نهادند و ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی برای نسل‌های جدید و آینده ماندگار شد.

وی با بیان اینکه دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند، گفت: امروزه به برکت خون شهدا، پرچم این انقلاب در قلب استکبار به اهتزاز درآمده است و اکنون شاهد آن هستیم که دانشجویان آمریکا و غرب چطور مقابل کفر و زور ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار