معان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

آزادسازی خرمشهر نقطه‌ عطف دوران دفاع مقدس است

نظری گفت: آزادسازی خرمشهر نقطه‌ عطف دوران دفاع مقدس است و جمله‌ تاریخی «خرمشهر را خدا آزاد کرد» بهترین تعبیر امام خمینی (ره) برای موفقیت بزرگ آزادسازی خرمشهر بود که به اثرگذارترین شکل ممکن، عمق تعلق رزمندگان ایران اسلامی به پشتیبانی پروردگار عالم را بیان داشت.
کد خبر: ۶۶۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶ - 07May 2024

آزادسازی خرمشهر نقطه‌ی عطف دوران دفاع مقدس و روز ماندگار در تاریخ ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، جلسه‌ی ستاد گرامیداشت مناسب‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی با تأکید بر هماهنگی به منظور برگزاری برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.

بهنام نظری در این نشست با بیان اینکه عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر سرآغاز پیروزی‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بود، اظهار داشت: جمله‌ی تاریخی «خرمشهر را خدا آزاد کرد» بهترین تعبیر امام خمینی(ره) برای موفقیت بزرگ آزادسازی خرمشهر بود که به اثرگذارترین شکل ممکن، عمق تعلق رزمندگان ایران اسلامی به پشتیبانی پروردگار عالم را بیان داشت.

معان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اضافه کرد: آزادسازی خرمشهر از به یاد ماندنی‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و یک نقطه عطف در دوران دفاع مقدس است. نظری با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر بزرگداشت یاد شهدای سوم خرداد و سالروز عملیات بیت‌المقدس، بیان کرد: تشریح و تبیین رشادت‌های رزمندگان اسلامی در جامعه به خصوص برای نسل جوان باید محور برنامه‌های نهادهای متولی در این روز باشد.

معاون استاندار مرکزی افزود: افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی به ماندگاری حماسه روز سوم خرداد کمک می‌کند بنابراین لازم است در هر شهرستان، برنامه‌هایی غنی ویژه‌ی سوم خرداد تدارک شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها