در کتابخانه و موزه ملی ملک صورت می‌گیرد؛

برگزاری اختتامیه چهاردهمین رویداد فرهنگی هنری ماه هشتم

آیین اختتامیه چهاردهمین رویداد فرهنگی هنری ماه هشتم هم‌زمان با برپایی آیین گرامی‌داشت میلاد امام رضا علیه‌السلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴ - 19May 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، آیین اختتامیه چهاردهمین رویداد فرهنگی هنری ماه هشتم را هم‌زمان با برپایی آیین گرامی‌داشت میلاد امام رضا علیه‌السلام برگزار می‌کند.

هم‌زمان با برپایی این آیین در روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰، آثار کارگاه تصویرسازی قصه‌های امام رضا علیه‌السلام و کتاب «هنر تذهیب در عصر قاجاری (دوره ناصری و مظفری)» در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران رونمایی خواهد شد. بازدید از نمایشگاه‌های آثار کهن و معاصر تذهیب از دیگر برنامه‌های این آیین جشن خواهد بود.

چهاردهمین رویداد فرهنگی هنری ماه هشتم با الگوگیری از اندیشه و سیره حضرت رضا علیه‌السلام به عنوان عنصر نجات‌بخش بشریت و هدایت‌گر انسان‌ها در عرصه‌های گوناگون از ۲۱ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد. مجموعه‌ای گسترده از برنامه‌های آیینی، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های عملی، نمایشگاه‌ها و تور‌های ویژه در این رویداد فرهنگی هنری به اجرا درآمد.

برگزاری اختتامیه چهاردهمین رویداد فرهنگی هنری ماه هشتم

کتابخانه و موزه ملی ملک دوستداران فرهنگ و هنر را به حضور در آیین گرامی‌داشت میلاد امام رضا علیه‌السلام و مراسم اختتامیه چهاردهمین رویداد فرهنگی هنری ماه هشتم در ساختمان این موقوفه به نشانی «تهران، خیابان امام خمینی، خیابان سی تیر، خیابان یارجانی، خیابان ملل متحد (میدان مشق) کتابخانه و موزه ملی ملک» فرامی‌خواند. علاقه‌مندان به حضور در این برنامه در صورت تمایل به حضور، برای دریافت آگاهی‌های بیش‌تر و هماهنگی می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۷۵۱۲۹۱-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار