امام جمعه ارسنجان:

مقابله با نفوذ اندیشه‌های انحرافی از ویژگی‌های شهید مطهری بود

حجت‌الاسلام «بهرامی» گفت: یکی از وی‍ژگی‌هایی‌ که شهید مطهری را در این جایگاه ممتاز قرار داد، حضور او در جبهه‌های مقابله با نفوذ اندیشه‌های انحرافی در حوزه‌ دین بود.
کد خبر: ۶۶۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸ - 05May 2024

حضور در جبهه‌های مقابله با نفوذ اندیشه‌های انحرافی دینی از ویژگی‌های بارز شهید مطهری بودبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، فرمانده سپاه ناحیه ارسنجان، مسئول حوزه نمایندگی و کارکنان دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مربیان عقیدتی سیاسی این ناحیه، با حجت الاسلام بهرامی امام جمعه شهرستان ارسنجان دیدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام محمودی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن تبریک هفته‌ی عقیدتی سیاسی، گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان را تشریح کرد و اظهار داشت: در طول هفته عقیدتی سیاسی بیش از ۵۰ برنامه در سطح رده‌های ناحیه مقاومت برگزار خواهد شد.

وی افزود: هفته عقیدتی سیاسی، فرصت مناسبی است تا اندیشه‌های ناب جمهوری اسلامی از جمله شهید مطهری در جامعه تبیین شود و با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت سعی می‌کنیم به بهترین نحو از این فرصت استفاده کنیم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین «حسینعلی بهرامی» امام جمعه شهرستان ارسنجان با تبریک هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت یاد و خاطر علامه فقیه، معلم بزرگ و اندیشمند تراز انقلاب اظهار داشت: شهید مطهری در زمان خودش در مسئله‌ی جهاد تبیین بی‌نظیر بود بطوری که به همه نیاز‌های مهم جامعه پاسخ می‌گفت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مؤلفه‌ها و وی‍ژگی‌هایی‌که شهید مطهری را در این جایگاه ممتاز قرار داد، حضور او در جبهه‌های مقابله با نفوذ اندیشه‌های انحرافی در حوزه‌ی دین بود.

حجت الاسلام بهرامی اظهار داشت: علامه شهید مرتضی مطهری به خوبی دریافت آنچه که دین را در عصر حاکمیت ایدئولوژی‌های انسانی تهدید می‌کند، ظهور و بروز مکاتب اومانیستی، الحادی و شکل‌گیری اندیشه‌های التقاطی است که استحاله تدریجی دین را نشانه رفته است و با آنها به مقابله برخواست.

وی ضمن بیان شاخصه‌های شهید مطهری، اسلام شناسی، دشمن شناسی، زمان شناسی و مخاطب شناسی را مؤلفه‌ها و راهبرد‌های اصلی او دانست که بر اساس دغدغه دینی و آرمان انقلابی به تکلیف خویش در هر شرایطی عمل کرد و این ویژگی‌ها باعث ماندگاری وی گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها