مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خبر داد؛

توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در مناطق کم برخوردار خراسان شمالی

حجت الاسلام نوروزی از توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در مناطق کم برخوردار خراسان شمالی خبر داد.
کد خبر: ۶۶۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸ - 01May 2024
توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در مناطق کم برخوردار خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام «علی نوروزی» مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در مراسم رزمایش کمک مؤمنانه تهیه و توزیع اقلام، تجهیزات و لوازم خانگی به خانواده‌های مناطق کم برخوردار که به مناسبت هفته عقدیتی سیاسی برگزار شده است، اظهار داشت: بسیج و مدیریت جهادی اسلحه غیرقابل دفاع جمهوری اسلامی ایران است. امام راحل با یک سلسه فعالیت‌های جهادی مستمر و با کمک مردم و توجه خاص حضرت صاحب الامر (عج) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند. در دفاع مقدس و فتنه‌های داخلی نیز مردم بودند که همیشه در صحنه حضور داشتند و فاتح اصلی خود مردم میهن اسلامی هستند.
 
حجت الاسلام نوروزی با اشاره به توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در مناطق کم برخوردار خراسان شمالی، تصریح کرد: این اقدام ارزشمند به همت بسیجیان حوزه شهید محمدزاده، همکاری و حمایت بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، خیرین و بنیاد احسان انجام شد. کمک‌های مؤمنانه مردم شریف استان به هم نوعانشان نمونه‌ای از التزام به اسلام عملی است. دشمنان سعی دارند تا همواره شیرینی این اقدامات و خدمات شایسته را به کام مردم تلخ نمایند. اما اینگونه رفتار‌های انسانی و خداپسندانه در تداوم همبستگی و اتحاد توده مردم بسیار اثربخش خواهد بود.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در بین نیازمندان مناطق کم برخوردار استان توزیع می‌گردد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار