جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

گروه‌های جهادی با آمادگی کامل در حال خدمت‌رسانی هستند

امیر خلیل‌آبادی گفت: گروه‌های جهادی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با آمادگی کامل و تمهیدات لازم در حال خدمت‌رسانی به ساکنین شهرک سازمانی این منطقه هستند.
کد خبر: ۶۶۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰ - 20May 2024

گروه‌های جهادی با آمادگی کامل در حال خدمت‌رسانی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، با وقوع سیل در مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد «علی خلیل‌آبادی» جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، با اشاره به خدمت‌رسانی شبانه‌روزی گروه‌های جهادی این منطقه در راستای کمک‌رسانی و جلوگیری از هرگونه اتفاق متفرقه در شهرک سازمانی این منطقه، اظهار داشت: لایروبی از معابر اصلی و هدایت روان‌آب‌‌ها از کوچه‌‌ها به سمت کانال اقبال، از جمله اقدامات بسیار خوب به ساکنین شهرک سازمانی این منطقه بود که از اولین ساعات وقوع سیل با تمهیدات لازم با حضور بموقع جهادگران رقم خورد و از هرگونه حادثه‌ای جلوگیری کرد.

وی افزود: گروه‌های جهادی منطقه پدافند هوایی شمال شرق همواره در تمامی شرایط و حوادث، بصورت شبانه‌روزی و با تمام توان پای کار بوده و آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با تاکید بر اینکه خدمت به مردم از مهمترین راه‌های کسب رضایت خداوند است، تصریح کرد: خدمت به مردم از اعمال مورد تأکید و عنایت خداوند بوده و یکی از راه‌های رسیدن به مقام قرب الهی است.

امیر خلیل‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: جهادگران نیروهای دغدغه‌‌مندی بشمار می‌روند که گاها نسبت به فرد خدمات گیرنده، محروم‌‌تر هستند.

وی در پایان بر تسریع روند خدمت‌رسانی به ساکنین شهرک سازمانی این منطقه تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار