استاندار ایلام:

استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است

بهرام نیا گفت: با عنایت به ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک ایلام با کشور عراق، استقرار تیپ مستقل ارتش وبالگرد نیرو‌های مسلح از مطالبات دیرینه مردم است و ضرورت دارد که همکاری‌های لازم به عمل آید.
کد خبر: ۶۶۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴ - 28April 2024
استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرتیپ ستاد «بهمن بهمرد» جانشین معاون عملیات و سردار سرتیپ پاسدار «بهرام حسینی‌مطلق» رئیس اداره عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور در دفتر استاندار ایلام با «بهرام‌نیا» استاندار ایلام دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
«حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام از آمادگی کامل از جمله تامین زمین مورد نیاز و دیگر نیازمندی‌ها برای استقرار تیپ مستقل ارتش در استان خبر داد و اظهار داشت: به دلیل موقعیت مهم و راهبردی استان ایلام در کشور، استقرار تیپ مستقل ارتش به عنوان یکی از مطالبات دیرینه استان بسیار مهم و اساسی است.
 
وی افزود: در صورت وجود تیپ مستقل ارتش در ایلام، نیرو‌های بومی کادر ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سایر استان‌ها خدمت می‌کنند می‌توانند در استان ایلام خدمت کنند و این مهم در آرامش و مدیریت زمان و اقتصاد بسیار مهم است.
 
استاندار ایلام با اشاره به ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، استقرار یک بالگرد نیرو‌های مسلح در ایلام را ضرورت دانست و گفت: زیرساخت و پشتیبانی برای استقرار بالگرد تامین می‌شود و امیدواریم این بالگرد در استان مستقر شود.
 
بهرام نیا با اشاره به حضور فرماندهان عالی‌رتبه ستاد کل نیرو‌های مسلح و بازدید از زیرساخت این ستاد در استان گفت: امیدواریم این بازدید‌ها منشا خدمات فراوانی برای استان باشد چرا که همراهی و هماهنگی نیرو‌های مسلح برگرفته از ولایت‌پذیری است.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: سپاه مقتدر با مشارکت نیرو‌های مسلح با انسجام و وحدت، عملیات مهمی را در مقابل رژیم صهیونیستی انجام دادند و موجب شدند هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته شود.
 
وی عنوان کرد: با همکاری همه نیرو‌های نظامی و انتظامی، سپاه و ارتش و اعضای شورای تامین، هارمونی خدمت در استان شکل گرفته است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار