بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع؛

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه‌گیری است

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی این وزارت خانه بازدید کردند.
کد خبر: ۶۶۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳ - 24April 2024

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه‌گیری هستبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یکشنبه دوم اردیبهشت از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بازدید کردند و در جریان جدیدترین دستاورد‌های فناورانه و دفاعی این وزارتخانه در حوزه فضایی و موشکی قرار گرفتند.

وحید جلال‌زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید ضمن تشکر از مجاهدت‌های خاموش متخصصین و تلاشگران وزارت دفاع و خداقوت به نیرو‌های مسلح به جهت پاسخ دندان‌شکن به رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق اظهار داشت: در بازدیدی که امروز توسط اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع صورت گرفت پیشرفت صنعت دفاعی بارز و نمایان بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: طی جلسه‌ای که با مسئولان وزارت دفاع برای نیاز‌های صنعت دفاعی برگزار شد، تصمیماتی اتخاذ شد که برای تقویت نیرو‌های مسلح و حمایت مجلس از صنعت دفاعی اجرایی خواهد شد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی بر لزوم حمایت از برنامه فضایی و موشکی وزارت دفاع و ارزش افزوده قابل توجه این فناوری‌ها هم در بعد علمی و فناورانه و هم در بعد بازدارندگی و اقتدار دفاعی تاکید کردند.

سردار رضا طلایی نیک معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع در جریان این بازدید با اشاره به تعامل بسیار نزدیک و حمایت‌های بسیار موثر نمایندگان مجلس به خصوص اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع گفت: این حمایت‌ها در جدیدترین مصوبه مجلس که قانون تشکیل سازمان پژوهش، علوم و نوآوری‌های دفاعی است مشخص است که یک ظرفیت جدید برای توسعه علوم دفاعی و پشتیبانی‌های دانش پایه و مرز شکنی دانش در حوزه فناوری‌های دفاعی را بیش از گذشته برای کشور فراهم می‌کند.

سازمان سپند از سال ۱۳۸۹ به پیشنهاد شهید فخری‌زاده تشکیل شده و در حال حاضر هم فعالیت دارد، اما زیرساخت قانونی برای فعالیت آن امر لازمی است که به تازگی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار