مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

دسترسی آسان به موزه دفاع مقدس لرستان از مطالبات به حق مردم است

سرهنگ رشیدی گفت: راه دسترسی آسان به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان از مطالبات به حق مردم و گردشگران است.
کد خبر: ۶۶۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶ - 04May 2024

راه دسترسی آسان به موزه دفاع مقدس لرستان از مطالبات به حق مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، «احسان یاوری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی لرستان، «احمد رضا دالوند» معاون عمرانی استانداری لرستان از موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان بازدید کردند.

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در حاشیه این بازدید ضمن ارائه گزارشی از روند ساخت و تکمیل موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان، اظهار داشت: راه دسترسی آسان به این مرکز فرهنگی از مطالبات به حق مردم لرستان و گردشگران است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان خاطرنشان کرد: با همکاری شهرداری خرم آباد و معاونت عمرانی استانداری، پل «پیوند» با هدف وصل کردن مجتمع تفریحی و گردشگری کیو و موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس احداث می‌شود.

وی افزود: با توجه به مجاورت تپه شهدای گمنام خرم آباد و موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس، این مکان ظرفیت مناسبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی ومذهبی دارد.

رشیدی با اشاره به نقش موثر رزمندگان لرستانی در هشت سال دفاع مقدس، گفت: موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس مکانی برای معرفی نقش لرستان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که لازمه این امر تولید محتوای فاخر در این راستا است.

رشیدی به دانشنامه دفاع مقدس لرستان نیز گریزی زد و ادامه داد: نگارش دانشنامه دفاع مقدس لرستان نیازمند تامین اعتبار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها