فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش:

عملیات «وعده صادق» بخشی از توانمندی دفاعی ایران بود

امیر آذریان گفت: عملیات وعده صادق بخش اندکی از توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید. 
کد خبر: ۶۶۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵ - 18April 2024

عملیات «وعده صادق» بخشی از توانمندی دفاعی ایران بودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ ستاد «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در محفل انس نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی، با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی مستقر در مشهدالرضا و اعضای شواری تامین استان خراسان رضوی شب گذشته در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که توفیق داد تا در بین شما عزیزان باشیم. جلسه انس و الفت و همدلی نیروهای مسلح باعث کوری چشم دشمنان می‌شود.

وی با قدردانی از قرارگاه ثامن‌الائمه علیه‌السلام و سایر یگان‌ها در برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در روز ارتش گفت: عملیات وعده صادق بخش اندکی از توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید. 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش بیان داشت: قدرت‌نمایی نیروهای مسلح ادامه دارد و اگر دشمن دست به خطایی بزند نیروهای مسلح با قدرت بیشتری پاسخ داده خواهند داد.

امیر آذریان تاکید کرد: از خداوند مسئلت داریم وحدت نیروهای مسلح در سایه هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا روز به روز تقویت شود و چشم همه ما را در آینده نزدیک به دیدار حضرت ولیعصر (عج) روشن بگرداند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار