مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی زنجان:

مجموعه سپاه بر پایه اعتقاد، عقیده و دین بنا شده است

حجت‌الاسلام «بیگدلی» با بیان اینکه مجموعه سپاه بر پایه اعتقاد، عقیده و دین بنا شده است، گفت: این مولفه‌ها در هرجا پای کار آمده قدرت آفرین بوده است.
کد خبر: ۶۶۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶ - 30April 2024

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان: بسیج یک تفکر و فرهنگ استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «حسن بیگدلی»، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در همایش حکمت مطهر ضمن تبریک این هفته و فرارسیدن روز معلم با بیان اینکه مجموعه سپاه بر پایه اعتقاد، عقیده و دین بنا شده است، اظهار داشت: این مولفه‌ها در هرجا پای کار آمده قدرت آفرین شده و افرادی نظیر شهید «حججی، سردار سلیمانی» و… تربیت کرده است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بسیجیان در همه عرصه‌ها بدون هیچ چشم‌داشتی خدمات‌رسانی می‌کنند، تصریح کرد: چرا که بسیج یک تفکر و فرهنگ بوده و بر پایه عقیده فعالیت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به وظایف حوزه نمایندگی در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: رواج معارف انقلابی و دینی، تعمیق معرفت و بصیرت در سپاه و حمایت و کمک به سایر مجموعه‌ها نمونه‌ای از وظایف این حوزه است.

بیگدلی با بیان اینکه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در سال گذشته بیش از ۲۳ هزار جلسه بصیرتی برگزار کرد، افزود: همه این اقدامات با کمک و همکاری هادیان سیاسی، روشنگران، روحانیون و … محقق شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری به قله‌ها نزدیک شده‌ایم و امروز روز خسته شدن و ناامیدی نیست، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم این پرچم را به دست صاحب اصلی آن حضرت برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار